کد خبر: ۱۰۳۳۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۰۹ دی ۱۳۹۱
بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد قم
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد قم در بیانیه‌ای تأکید کرد: سال 88، سال بیمه نظام جمهوری اسلامی ایران به تلاش مردم فهیم و ولایتمدار است که با مشارکت 85 درصدی در انتخابات و حضور در راهپیمایی 9 دی رقم خورد.

به گزارش 598 به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم به مناسبت  سالروز حماسه 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

یادآوری واقعه عظیم 9 دی ماه 88،بیانگر بصیرت بالا و بی‌نظیر ملت عاشورایی و ولایتمدار ایران اسلامی است. شاید کسی باور نمی‌کرد که مردم ایران با هر نوع فکر، سلیقه و پوشش بعد از 8 ماه مجاهدت در برابر هجمه بی‌وقفه و همه‌جانبه رسانه‌های بیگانه و دولتمردان خودفروخته ایشان و صرف هزینه‌های کلان توسط سران عرب، ملت همیشه بیدار ایران اسلامی بتواند در برابر آن ایستادگی کند و آن واقعه عظیم را به رخ جهانیان بکشد. شاید بتوان سال 88 را به عنوان سال بیمه نظام جمهوری اسلامی ایران به تلاش مردم فهیم و ولایتمدار دانست که ابتدا با مشارکت 85 درصدی در انتخابات و دیگری با حضور در راهپیمایی 9 دی رقم خورد.

در تحلیل و بررسی موشکافانه حوادث و حواشی انتخابات دهم ریاست‌جمهوری از سال 84 تا 9 دی 88 نشان می‌دهد که نظام سلطه و در رأس آن لابی صهیونیسم برای دستیابی به هدف شوم خود یعنی فروپاشی نظام جمهوری اسلامی تمامی ذخایر فکری، راهبردی و مادی خود را با هم‌سویی مخالفان و معاندان خارج‌نشین به کار گرفت اما این امکانات در برابر اراده و عظمت و عزت عمل و گفتار  امام خامنه‌ای در معجزه الهی 9 دی شکست بزرگی را متحمل شد.

واقعه 9 دی را باید به عنوان معجزه‌ای در اثبات الهی بودن نظام ولایت فقیه برای جهانیان دانست که نشان داد در یک جامعه سالم و مقاوم علاوه بر رابطه مادی و معمول میان حاکمان و مردم باید مردم با مسئولان و والیان خود رابطه معنوی وعلقه ایمانی داشته باشند تا بتوانند در مقابل تهدیدات و خطرات سر بلند بیرون آیند.

فتنه 88 اگر در دل خود حوادث تلخ و ناگواری را به همراه داشت اما به حول قوه الهی به زمینه‌ای برای برملا شدن نوع تفکر و اندیشه دگراندیشانی شد که سالها برخی از پایگاههایی اجرایی و علمی کشور را محصور نموده بودند؛ این فتنه بدان جهت برکاتی داشت گروهی که در دوران‌های متمادی چهره‌ای موجه از خود نشان می‌دادند و بیم آن می‌رفت که بعدها سکان‌های مختلف این نظام را تحت اختیار گیرند چنان رسوا و چهره اصلی آنها همچون سران فتنه (خاتمی ،کروبی و موسوی)نمایان شود   که تمام برنامه‌های آنها برای سال‌های آتی ابتر گشته و اجرایی نگردد. اما جای تعجب و سئوال است که چرا این طیف به پشتوانه برخی افراد و برخلاف باور مردم، هنوز توهم بازگشت به جریان و صحنه سیاسی کشور و انقلاب را در سر می‌پرورانند.

باید همواره تلاش کنیم، جامعه اسلامی فراموش نکند که در فتنه 88 فتنه‌گران از اصلی‌ترین شعار انقلاب یعنی استقلال آزادی، جمهوری اسلامی، اسلامیت آن را حذف کردند. آنها در روز قدس علاوه بر روزه‌خواری در مقابل آرمانی‌ترین آرزوی امام راحل شعار نه غزه ،نه لبنان ...  را فریاد زدند و خود را پشیمان از شعار مرگ بر اسرائیل معرفی کردند. یاران فتنه تمام کینه و نفرت خود را در یک جمله خلاصه کرده و اصل اصیل ولایت فقیه را هدف شعارهای خود قرار دادند. اما ملت بصیر ایران اسلامی با اقدام به هنگام و سنجیده خود به حمایت از این اصل برخواستند و بانگ لبیک یا حسین را سر دادند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم ضمن دعوت از تمامی مردم عزیز و بیدار ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله نهم دیماه بر خود واجب می‌داند که این اقدام ملت ایران را ارج نهاده و در برابر عزت و عظمت مثال زدنی ایشان سر تعظیم فرود آورد.

همواره تلاش می‌کنیم که در فکر و اندیشه و عمل از شعارهای اصیل اسلام و انقلاب حمایت و حفاظت کرده و در تداوم راه امام و شهیدان تا پای جان از هیچ کاری دریغ نکنیم.

دانشجویان متعهد این دانشگاه این وظیفه را بر خود می‌بینند که با حرکت در زیر پرچم ولایت همواره  نسبت به شفاف‌سازی و تلاش برای بالا بردن بصیرت و بینش دینی و سیاسی جامعه دانشگاهی تلاش کنند.

در پایان یاد و خاطره شهدای مظلوم و بی‌نام ونشان فتنه 88 را زنده نگاه می‌داریم و با آنان عهد می‌بندیم که در راه دفاع از آرمان‌های امام و رهبری تا آخر ایستاده‌ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها