کد خبر: ۱۰۳۶۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۰ دی ۱۳۹۱
بعد از ماه‌ها کش و قوس بر سر رفتن و ماندن یوسف اکبری فرماندار با سابقه دولت احمدی‌نژاد، این خدمتگزار رفتنی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که تا ساعاتی دیگر در فرمانداری اردبیل برگزار می‌شود، یوسف اکبری بعد از شش سال خدمتگزاری در سنگر فرمانداری اردبیل به عنوان یکی از باسابقه‌ترین فرمانداران کشور در حالی جای خود را به فرماندار جدید می‌بخشد که در دو ماه اخیر بحث رفتن و ابقای او از سوژه‌های داغ و خبرساز استان اردبیل بوده که در وهله اول نیز معارفه فرماندار جدید به جای اکبری در ماه گذشته لغو شده بود.

پس از آن محافل و مجالس شنیده می‌شد که یوسف اکبری یکی از نزدیکان دولت احمدی‌نژاد در استان در ماه‌های آینده نیز در سمت خود می‌ماند.

یوسف اکبری که با روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد چند صباحی به عنوان مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری مشغول کار بود بعد از استعفای جواد صبور فرماندار سابق اردبیل به دلیل شرکت در انتخابات مجلس هشتم و سرپرستی موقت فضایل عزیزی به عنوان فرماندار مرکز استان، از سوی علی نیکزاد و وزارت کشور معرفی و انتخاب شد و در مدت شش سال در مرکز استان اردبیل ارتباطی قوی با رسانه‌ها و اصحاب مطبوعات داشته است.

در دوران منصور حقیقت‌پور استاندار سابق اردبیل کش و قوس‌هایی برای برکناری او پیش آمد اما یوسف اکبری با حمایت دولت در سمت خود باقی ماند و در این کش و قوس حقیقت‌پور برکنار شد و یوسف اکبری همچنان در سمت فرمانداری به فعالیتش ادامه داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در دوران صابری استاندار سابق اردبیل نیز اکبری همچنان در صندلی فرمانداری اردبیل جلوس کرده و پا برجا ماند اما بعد از برکناری صابری و با آمدن اکبر نیکزاد شایعه رفتن اکبری از فرمانداری اردبیل قوت گرفت و بعد از سه ماه از حضور اکبر نیکزاد به عنوان استاندار جدید اردبیل اکبری در حالی امروز فرمانداری اردبیل را تحویل کاظم دبیر فرماندار پیشین سرعین می‌دهد که همچنان برخی ناگفته‌ها در این رفتن و تودیع وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها