کد خبر: ۱۰۳۷۹۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۰     ۱۰ دی ۱۳۹۱
ابراهیم قاسم پور هنوز با این تیم قرار داد دارد اما مدیر عامل باشگاه مس، لوکا بوناچيچ را به کرمان آورده و حتی قرار داد این مربی را در هیات فوتبال استان کرمان به ثبت رسانده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارت مجوز حضور لوکا در نیمکت مس کرمان در گرو فسخ نامه قرارداد قاسمپور است اختلاف نظر سرمربی وقت با شهبازی باعث شده که هنوز وضعیت فسخ قرارداد قاسم پور با این تیم کرمانی مشخص نشود.

Itc  لوکا در گرو فسخ نامه قرارداد قاسمپور است و این اختلاف نظر سرمربی فعلي با شهبازی باعث به وجود آمدن حواشی زیادی شده است که در زير به آنها اشاره اي خواهيم داشت.

از ثبت قرار داد غیر قانونی تا استقبال کرمانی ها از بوناچیچ

لوکا بوناچیچ به محض ورودش به کرمان با استقبال گرم بازیکنان مس و هواداران این تیم روبرو شد و پس از توافقات مالی با مدیر عامل باشگاه قراردادش را به صورت غیر قانونی در هیات فوتبال استان کرمان به ثبت رساند.

گفتنی است: بوناچیچ تا فسخ نامه قرارداد قاسمپور صادر شود نمی تواند روی نیمکت نارنجی پوشان بنشیند.

قرار داد قاسمپور فسخ نشده

شهبازی مدیر عامل اين باشگاه معتقد است که قاسمپور از سرمربی گری مس استعفا داده و این مربی می گوید که شهبازی وی را از مس اخراج کرده است به همین خاطر قرارداد قاسمپور هنوز فسخ نشده و اختلافات بین این دو نفر همچنان ادامه دارد.

شکایت قاسمپور از مس به فیفا

سرمربی سابق مس برای رسیدن به حق و حقوقش و روشن شدن تکلیفش قصد دارد تا طی روزهای آینده از مس به فیفا شکایت کند البته قاسمپور چند روز پیش به کمیته انضباطی مراجعه کرده و از کرمانی ها شکایت کرده است.

قاسمپور: با این آشفته بازار چه طور بهترین فدراسیون را  داریم

قاسمپور در خصوص علت اختلافش با مسئولان باشگاه مس گفت: من استعفا ندادم شهبازی اخراجم کرده است و طلبم را هم پرداخت نکرده و قراردادم نيز فسخ نشده است آن وقت نمی دانم چطور مس با بوناچیچ قرارداد می بندد، نمي دانم با این آشفته بازار چگونه فدراسیون فوتبال ما بهترین فدراسیون در آسیا شناخته شد؟

وی خاطرنشانکرد: هیچ کس نیست به این موضوع رسیدگی کند و نمي دانم چرا مسئولان به فکر نیستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها