کد خبر: ۱۰۳۹۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۱ دی ۱۳۹۱
سخنگوی رزمایش دریایی ولایت ۹۱ گفت: نیروی دریایی ارتش با استفاده از سامانه پزشکی از راه دور و ایجاد بیمارستان الکترونیکی در ناو بالگردبر خارک برای امدادرسانی به مجروحان احتمالی، اقدامات جدید و جالب توجهی ارائه داده است.

به گزارش 598 به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش،‌ دریادار امیر رستگاری سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 91 در حاشیه چهارمین روز رزمایش اظهار داشت: توسعه بهداشت و درمان و طب رزمی یکی از مولفه‌های اصلی در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: بر این اساس توجه به امور بهداشت و درمان، در سرپنجه‌های این نیرو در مناطق جنوبی کشور اهمیت داشته و اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.

رستگاری تاکید کرد: در همین راستا نیروی دریایی ارتش با استفاده از سامانه پزشکی از راه دور و ایجاد بیمارستان الکترونیکی در ناو بالگرد بر خارک برای امداد رسانی به مجروحان احتمالی، اقدامات جدید و جالب توجهی ارایه داده است.

سخنگوی رزمایش دریایی ولایت 91 در پایان گفت: امروز دوشنبه همزمان با چهارمین روز از رزمایش ولایت 91 طرح مردم یاری، کمک به مردم محروم منطقه و  ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به آنان در محدوده برگزاری رزمایش، توسط دریادلان نیروی دریایی ارتش اجرا می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها