کد خبر: ۱۰۵۳۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۷ دی ۱۳۹۱
وزیر راه و شهرسازی با حضور در تهرانسر از نزدیک واحد‌های در حال ساخت را بازدید کرد و در جلسه‌ای تعداد واحد‌های مسکونی مورد قرارداد هر یک از پیمانکاران این پروژه را به دلیل عدم پیشرفت فیزیکی کاهش داد.
به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی ، علی نیکزاد که روز جمعه از پروژه‌ مسکن ویژه تهران واقع در تهرانسر بازدید کرد خواستار تسریع در ساخت شد و اعلام کرد روند پیشرفت پروژه را با دقت رصد خواهد کرد.
 
وی از مسکن ویژه‌ تهران، پروژه‌ 2000 واحدی مسکن مهر شهریار و پروژه‌ 1540 واحدی اسلامشهر بازدید و دستورهای لازم را برای تسریع در تکمیل و واگذاری این واحد‌ها صادر کرد.
 
نیکزاد با حضور در تهرانسر از نزدیک واحد‌های در حال ساخت را بازدید کرد و در جلسه‌ای تعداد واحد‌های مسکونی مورد قرارداد هر یک از پیمانکاران این پروژه را به دلیل عدم پیشرفت فیزیکی کاهش داد و مقرر شد با پیمانکاران جدید برای واحد‌هایی که ساخت آنها شروع نشده است با قیمت مقطوع قرارداد منعقد شود.
 
بر این اساس تنها ‌با احتساب واحد‌های اسکلت زده شده در پروژه‌ تهرانسر که نزدیک به 2000 واحد است این پروژه‌ از پیشرفت خوبی برخوردار است.
 
انعقاد قرارداد مقطوع برای محوطه سازی، ادامه روند ثبت نام متقاضیان مسکن تهران و سرعت در پایش افراد متقاضی از مواردی بود که نیکزاد بر آن تاکید کرد.
 
وزیر راه و شهرسازی در بازدید خود اعلام کرد: واحد‌های مسکونی تهرانسر باید با سرعت لازم احداث شود و رکود در ساخت این پروژه به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها