کد خبر: ۱۰۵۶۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۱۹ دی ۱۳۹۱
۸ تن در حملات هواپیماهای بدون سرنشین کشته شدند
در حالی که تنها هشت روز از آغاز سال جدید میلادی می‌گذرد، پهپادهای آمریکایی صبح امروز برای چهارمین بار در این سال، خاک پاکستان را هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در پیشاور، در ادامه حملات پهپادهای آمریکایی به مناطق قبایلی پاکستان دست‌کم هشت تن جان خود را از دست دادند.

گفته می‌شود که در ساعات اولیه امروز منطقه «خیبر خیل» واقع در نزدیکی «میرانشاه» مرکز وزیرستان شمالی چندین نوبت هدف حملات پهپادهای آمریکایی قرار گرفت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در این حملات 3 تن نیز به شدت زخمی شده‌اند که حال این افراد نیز وخیم گزارش شده است.

در حالی منابع غربی اعلام می‌کنند که هدف حمله این پهپادها شبه‌نظامیان مناطق قبایلی بوده که مقامات امنیتی پاکستان ضمن رد این موضوع اعلام کرده‌اند که تاکنون هویت قربانیان این حملات مشخص نشده است.

با انجام این حمله اخیر، تعداد حملات پهپادهای آمریکایی به خاک پاکستان در سال جدید میلادی به عدد چهار رسید که این موضوع نشان از تصمیم واشنگتن مبنی بر افزایش حملات به خاک این کشور دارد.

با این حال، همواره دولت و ارتش پاکستان با ادامه این حملات و نقض حاکمیت ارضی خود توسط آمریکا مخالفت کرده و افزایش تعداد حملات پهپادها در ماه‌های اخیر به تیرگی روابط اسلام‌آباد - واشنگتن منجر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها