کد خبر: ۱۰۵۸۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۹ دی ۱۳۹۱
پيش از مراسم فاتحه خواني، از همگان به‌خصوص بانوان متدين و محجبه، مردان غيور خواستار‌يم که نسبت به اين دهن کجي به ارزش‌ها و اين بي عفتي که رواج پيدا کرده است ايستادگي کنند و با دادن تذکر لساني، هر تعداد که مي‌توانند، انجام وظيفه کنند.....
به گزارش 598، چندماهي است نوعي عرياني جديد در ميان زنان بدحجاب رواج پيدا کرده و فصل جديدي را بر بي‌حيايي، بي عفتي، تبرّج و ناديده گرفتن حدود الهي گشوده است. 

براين اساس تعداد زيادي از خانم‌ها اقدام به پوشيدن جوراب بلند و البته بدون شلوار نموده‌اند. حتي در مواردي از جوراب‌هاي بلند رنگي يا توري و منقش که ساق پا کاملا پيداست و يا مانتو يا دامن بدون شلوار و حتي جوراب به نحوي که ساق پا عريان ودر معرض ديد و مشاهده است، استفاده مي‌گردد. حالا اين شيوه پوشش كه ابتدا توسط بخش‌هاي خاصي از جامعه لاابالي استفاده مي‌شد، روز به روز در حال گسترش است. 

رخدادي كه اتفاقي نيست و با جست و جويي در اينترنت، مشاهده مي‌كنيد كه اين نوع از بدپوششي، به عنوان مد جديد به شكل گسترده‌اي در حال معرفي است و حتي فروش اينترنتي و... آن نيز تبليغ مي‌شود. 

بنابراين به نظر مي‌رسد به دنبال فصل جديد بي‌حجابي كه همان عريان شدن پاها ست، و همچنين بي‌غيرتي مسئولين نظاره‌گر وباطل گو كه كاري جز رد مسئوليت از خود ندارند ديگر بايد فاتحه جامعه‌اي با ظاهر اسلامي را بخوانيم. 

همانطور که مي‌دانيد پوشش دامن کوتاه بين زنان غربي رايج است كه در دوران طاغوت نيز رواج داشت و البته با بررسي سير تحول حجاب اسلامي بعد از انقلاب متاسفانه به زودي شاهد ظهور دوباره آن در جمهوري اسلامي خواهيم بود. 

سرآغاز اين عرياني جديد شلوار‌هاي چسبان زنانه بود كه پس از حساسيت زدايي به سرعت جوراب بلند مشکي جايگزين آن شد. همانطور كه قبل از آن براي مانتو مدل سارافن را مد کردند و وقتي ديدند حساسيتي براي آن وجود ندارد، پس از آن مانتوي آستين کوتاه به همراه ساقبند را مد کردند و بعد از آن، پس از آن نيز به سرعت ساق بند هم برداشته شد و مانتو کوتاه آستين کوتاه و حتي پيراهن آستين کوتاه امروزه به مرهمت بي‌غيرتي مسئولين رواج دارد. 

پس پيش از مراسم فاتحه خواني، از همگان به‌خصوص بانوان متدين و محجبه، مردان غيور خواستار‌يم که نسبت به اين دهن کجي به ارزش‌ها و اين بي عفتي که رواج پيدا کرده است ايستادگي کنند و با دادن تذکر لساني، هر تعداد که مي‌توانند، انجام وظيفه کنند.
 
از سروران روحانيت البته به غير از آن عزيزاني که وظيفه نهي از منکر را فراموش نکرده‌اند، نيز مي‌خواهيم اگر يادشان آمد كه به غير از پرداختن به مسائل بي خطر و بي‌هزينه وظيفه ديگري هم دارند، در منابر به خطر اين پديده اشاره کنند و البته در کوچه و خيابان هم اين احساس وظيفه را با خود حمل كنند و با تذکر به هنجارشکنان، وظيفه شرعي خود را انجام دهند؛ زيرا احتمالا پس از مراسم فاتحه خواني براي نظام اسلامي و رجوع به ارتجاع ديگر مجالي به غير از حجره نشيني نخواهند يافت. 

از وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و ساير نهاد‌هاي مسئول هم كه در خواب زمستاني به سر برده وهر ۱۰ سال يك بار پس از ظهور يك فتنه جديد از خواب برمي‌خيزند، مي‌خواهيم پيش از حضور در مراسم فاتحه‌خواني، به اين هنجار شکني جديد که به صورت «سازمان‌يافته» در مدت کوتاهي رواج يافته، رسيدگي نموده و وظيفه شرعي و قانوني خود را به درستي انجام دهند؛ شايد پاسخي براي خدا، امام و شهدا داشته باشند.
والسلام؛ معذرتا الي ربكم
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
morad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۱ - ۲۰ دی ۱۳۹۱
۲۵
۷
اما حسین (ع) فرمودند اگر در جامعه ای امر به معروف و نهی از منکر رخت بربندد بدان آنجامعه بر مردم مسلط خواهند شد. حال سوال اینجاست که چرا امر به معروف ونهی از منکر را مختص گروه خاصی کردهاند.چه اشکالی دارد که هر کسی با هر زبانی که می تواند بادیدن هر منکری بتواند نهی نماید . اگر قوه قضائیه و نیروی انتظامی از ناهیان منکر حمایت کند .
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۵ - ۲۰ دی ۱۳۹۱
۱۳
۹
واقعا دست مسئولین درد نکند
پاسخ
ناشناسه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۱
۹۰
۳۰
ببخشید که اینقدر رک میگم ولی : خلایق هرچه لایق!
وقتی مردهای ما اینقدر بی غیرت شده اند که زن و دختر و ناموسشان را اینطور توی خیابان می فرستند، چه انتظاری دارید زنان رعایت عفت و حیا را بکنند؟! ضمنا یک انتقاد هم از مردان با غیرتی بکنم که زنان خودشون رو از چشم دیگران محافظت می کنند ولی از رواج فرهنگ بی عفتی در جامعه شکایتی هم ندارند، بالاخره حظ بصر می برند دیگر!!!
پاسخ
نیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۱
۳۳
۳۳
به جا این ... شعرا بگید از این چیزا وارد نشه تا کسی نپوشه وقتی تو هر مغازه ای فقط از این جور چیزا پیدا میشه نخری باید لخت راه بری تو خیابون
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۱
۱۶۸
۲۳۵
به شما چه . دست هم که بر نمیدارید از زور گفتن به زور مردم رو مسلمون کردن به زور حجاب سر مردمن کردن....بابا به کی بگیم نمیخایم زوری بریم بهشت بهشت مال شماها...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
پس ما رو جهنمی نکنی!
لیلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
مثل اینکه یادت رفته داری در اجتماع زندگی می کنید.این افراد دزدان اتو کشیده هستند .دزدان ارامش وثبات زندگی خانوادگی دیگر افراد جامعه .بله میتوان در جنگل سالها لخت وعور البته تنها زندگی کرد .پیامبر ص وعده زنان اخرالزمان را داده اند که در حالیکه لباس بر تن دارند اما عریان هستند وبا روی باز بیرون می ایند در حالیکه از دین خارج شده اند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
درود بر شما لا اکراه فی الدین
سهیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
اینجا اسمش جامعه است. طویله نیست که هر کی هر غلطی خواست بکنه!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
تو اگه چشمت پاک باشه مطمئن باش هیچوقت جهنمی نمی شی نترس بلم جان
مونا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۱
۱۰۲
۲۰۱
شما درست رفتار کنید و به بهشت بروید، به زور نمیتوانید ملت بدبخت را به بهشت ببرید. توجه خود را به بسیاری از مسائل مهمتر اقتصادی معتوف کنید، جامعه و فقر بدبختی و اعتیاد را ببینید و گزارش کنید، چشم چرانی به ناموس دیگران حرام است.
پاسخ
هم وطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
بحث بهشت وجهنم نیست - بحث سلامت اعصاب وروان جامعه است -که عده ای خاص میخوان خودشون رو با به نام افکار وعقاید ونظرات مردم بزور بچپونن به مردم --این زنان عریان عین ویروسن تو بدن سالم --ویروس هم بدش میاد داروی نابودش کنه و دوست داره چنان رشد کنه تا بدن طرف فاتحه اش خوانده بشه
سمانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
مونا جان وقتی شوهرت روزانه 100 تا از این زن ها رو توی خیابون ببینه و وقتی میاد خونه تو دیگه به چشمش نیایی، بازم همینطوری حرف می زنی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
ای بابا مونا خانم این بحث ها فایده ای نداره این موضوع یک سلیقه خاص است که به زور باید به کسانی که اینطور فکر نمی کنند تزریق بشود همین و بس .وگرنه می وشود بی غیرت بی دین وووو.اون دوستی هم که گفته سلامت روانی افراد جامعه دقیقا درست می گوید همین محدودیت هاست که جامعه رو از لحاظ روانی بیمار کرده عزیزمن... ضمنا سمانه خانم اگر شوهری عاشق زن و زندگیش باشد با این طور مسائل زنش از چشمش نمی افتد ودر اخر اگر بگذارند .مردها اینقدر که فکر می کنند بد نیستند منتها اگر بعضی ها بگذارند البته شاید بعضی ها؟؟؟؟ راستی سمانه خانم عشق زندگی زن و فرزند بالاتر از اینهاست اینطور نیست؟؟؟
ذاوا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۱
۷۷
۱۸۱
هر روز یک فیلمی برای ملت در میارید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
ملت دارند زندگیشون رو می کنند. اینو برو به اون آدم های فاسد و هرزه ای بگو که هر روز یک فیلمی برای ملت در میارن نذارن خانواده ها آرام زندگی کنند!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
اخه بابا اگه معنی جمله فاسد رو نمی دونید خوب برید سئوال کنید بخدا گناه داره همینجوری الکی رو هوا به کسی که لباس تنگ پوشیده می گید فاسد و هرزه خدایی اون بالاسره حتما نمی ترسین که اینهارو می گین ...منظور از ملت هم که معلومه خودتونو می گین دیگه درسته؟؟؟؟؟ خوشبحالتون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۱
۱۳۵
۱۹
به نام خدامتاسفانه صداوسیمامروج هر فسادی منجمله همین مورداست همین مجموعه یلداجدیدترین مورداست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۱
۱۲۹
۹۰
خدا خيرتان بدهد حرف دل ما را مي زنيد آنقدر لباس زنان كوتاه شده و لباس هاي چسپ مي پوشند كه اگر كسي هم بخواهد تذكري بدهد صددرصد با توهين و يا شايد كتك كاري مردان بي غيرتشان مواجه شويم ما معمولاً زنان يا دختراني را مي بينيم كه ديگر مانتو نمي پوشند و فقط يك شلوار چسپناك با يك كاپشن مردانه به تن دارند كه مي شود تمام اندامشان را مي شود نقاشي كشيد
پاسخ
آق محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
ای بابا.... چشمت رو درویش کن داداش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۶۱
۴۶
این برادران یا لثارات مثل اینکه از همه طلبکارن.یکی نیست بپرسه شما برای مقابله با این ین بندوباریا چی کار کردید.همین که یه تیکه کاغذپاره تو روزنامه بندازید بسه دیگه هان؟
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۷۸
۲۴
بنده بعنوان یک چهره فرهنیگ وتربیتی از 2سال پیش در بسیاری سایت ها بعنوان کامنت مطالبی در این خصوص نوشتم وهر کاری که بدستم می رسید انجام دادم ولی کو گوش شنوا .
حالا بیان و جمعش کنن مخصوصا حوالی ونک= ولیعصر و...
پاسخ
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۹۴
۴۷
واقعا جای تاسف داره که در کشور اسلامی ما که امضای خون هزاران شهید پای آن نقش بسته و مهر حمایت میلیون ها انسان مذهبی زیر آن پیمان خورده ؛ چرا سازمان های امنیتی و انتظامی اینقدر منفعلانه عمل می کنند
پاسخ
امین الرعایا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۱
۷۵
۱۸
مطلبت خوب بود
ولی این قسمت (به مرهمت بي‌غيرتي مسئولين ) بی ربط بود.
این نتیجه ظلم و غرب گرائی و سکولاریست فرهنگی دولت های گذشته است و با چماق درست نمیشود.
پاسخ
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۶ - ۲۳ دی ۱۳۹۱
۵۸
۲۸
چقدر قشنگ خانومها را برانداز کرده تا به این دقیقی تونسته جزپیات را در بیاره قابل توجه نگارنده
هر جا که زور به کار بردیم در مساپل فرهنگی جواب عکس گرفتیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۲۳ دی ۱۳۹۱
۲۰
۴
جالبه! اون آقایی که میگه طوری لباس میپوشن که میشه تمام بدنشون رو نقاشی کرد!!
فکر نمیکنم توی آزادترین کشورها از نظر پوشش هم اینجور با دقت تمام قیمین خدا ! اندام زنان را برانداز و امتیازدهی کنند! تبریک به آقای غیرت!
پاسخ
درزی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۱
۸
۵
یالثارات امده ابرودرست کنه زد ده تا چشمو دراورده عزیز من بدونه اهانت هم میشه دل نگرانی ها رومنعکس کرد اصل مطلب درست است اما از ادبیاتش عقم گرفت
پاسخ
سبحاننی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۱
۲۱
۴۹
جامعه را باید هدایت کرد مسئولین تبلیغاتی امران معروف و ناهیان منکر خیلی ضعیف اند باید بجای مرعوب شدن تبلیغات سوء استفاده کنندگان ترس از مقام و انتخاب نشدن و .... نمخواهند قاطعانه عمل کنند خداترسان نظام باید بجنبند آب رفته به جوب نمی توان بازگردانید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۰
۰
کار این خانمها زشت و قبیح است و جای شکی نیست . ما یا مسلمانیم و معتقد به خدا و پیامبرش و موظف به دستورات آن و یا کافر و منکر خدا ، که میتوان هر کاری انجام داد! به خدا قسم لابالیگری خوشی نمی آورد و آنهایی که اینگونه فکر میکنند سخت در اشتباهند . اگر میشد مسئولین محترم در راستای مقابله با اشاعه اینگونه لابالیگری اقدامی خداپسندانه از جمله کار فرهنگی فراگیر نه به صورت خشک و بی روح انجام دهند چه خوب می شد. میتوانیم داستان کشور آندلس را به صورت فیلم و یا داستان در اختیار مردم قرار دهیم و یا مضرات بیخدایی و ... را تشریح می کردند . لازم به ذکر است که برای انجام اینکارها نیاز به بخشنامه و دستور از بالا نیست !!!
پاسخ
محبوبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۱
۶
این کارها همش زیر سر اسرائیله مرگ بر امریکا
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۳
۴
سلام
همه مسئولند و مسئولیم.
تصور نکنیم که این مشکلات به وسیله حکومت قابل حل است.
پاسخ
مینو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۴
۴
خدایا شر بعضی از این زنان برهنه را به خود و خانواده شان برگردان
آمین
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۳
۷
چشماتونو درويش كنيد چشم چران هاي بيمار
پاسخ
جمكراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱
۰
كسي كه خود در فسادي غرق شد ديگر نمي تواند اصلاح گري نمايد. اين فساد مي تواند اقتصادي، سياسي، فرهنگي و در نهايت اخلاقي باشد.
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱۱۱
۰
خواهش میکنم پخش کنید حرف منو.
ببینید همه این مشکلات از این ناشی میشود که یک گروه درصدد حذف یک گروه دیگر برامده است . برای حل موضوع باید به این نتیجه رسید که افرادی که به دین و عفاف اهمیت نمیدن در جامعه وجود دارند و تعدادشان هم کم نیست پس اگر قرار بر برخورد فیزیکی و قهری باشد که باید تا الان کار درست میشد پس چرا روز بروز بدتر میشود؟؟
زیرا رفتارهای سلبی فقط به ایجاد کینه و دشمنی منتهی میشود. شاید بعضی با این حرف من خیلی مخالف باشند اما با درصدی از بی حجابی باید وجود داشته باشد تا این عده عقده های خویش را خالی کنند . چند سال پیش با شلوارهای تنگ برخورد شد حالا ساپورت اومده بدتر از اون شلوارا - الان هم برخورد میشود و کاری از پیش نمیرود و سال اینده معلوم نیست چی مد شود. اگر برخورد سلبی قطع شود و به لباسهای داخلی یارانه پرداخت شود که هم ارزانتر و هم با کیفیت و ظاهر زیباتر به بازار عرضه شود بهتر نیست.
ایا با زدن و خورد کردن یک جوان دختر و بردن به کلانتری و بر خورد زشت این جوان به اسلام نزدیک میشود یا دور؟
فکر کردید چند نفر تا بحال بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد از دین و دیانت فراری شدن ؟؟؟ اگر چوب و باتوم در مسائل دینی راه بجایی داشت که رضاخان هم میتوانست حجاب را ریشه کن کند!!! مشکل ما این است که هر کاری را میخواهیم با زور انجام دهیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
خدا خیرت دهید دقیقا همین است که فرمودین
نشر آثار اعلم العلماء آیت الله العظمی علامه صادقی تهرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱
۳
حجاب یک امر شخصی است که دولت اسلامی وظیفه دارد با تبلیغ آن را اجتماعی کند و گرنه حجاب شخصی است و الزام و جبر آن مردود است .
پاسخ
rahim
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۲
۰
امام علی(ع)می فرمایند:اگردرجامعه آگاهان آن فعال نباشند.جاهلان آن جامعه فعال می شوند-پس ما آگاهان بایدفعال شویم
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱۸
۲
تا دیروز جوراب نپوشیدن مسئله بود حالا باز خود جوراب پوشیدن مشکل شده؟حالا انقدر گیر بدین تا همین جوراب ها رو هم دیگه نپوشن !!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۱۱
۲۳
مقصر فقط خانواده ها هستند خاک بر سر ان والدینی که فرزندان خود را با ان وضعیت پوشش نا مناسب نه تنها بی تفاوت هستند بلکه گاهی در کوچه و بازار همراهی کرده و به ان افتخار هم میکنند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۱
۰
خلایق هر چه لایق
پاسخ
اسپايدا
UNITED STATES
۰۱:۴۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۲
۱
چي بگم والا ولي با برخورد با بد حجابها نه تنها اوضاع را بهتر نخواهد كرد بلكه بدتر خواهد كرد اينو يه آدم عاقل هم ميدونه هركسي ميدونه و بهتره به جاي توهين و مجازات آنها مثل شلاق و حبس يه راهكار درست پيدا كنيم
پاسخ
بنده خدا
UNITED STATES
۰۸:۰۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۱
۰
من در رشته زبانهای خارجه در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل می باشم.متاسفانه نام دانشگاه زیبنده این مکان نمی باشد که زن متاهل و با دو فرزند با شلوار لی چسبان و مانتوی کوتاه سر کلاس حاضر می گردد و ابدا کسی به وی تدکری نمی دهد و آیا این ها آینده کشور اسلامی را در دست خواهند گرفت...واحسرتا
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۴
۲
به نظر من که این جوراب های بلند خیلی شیک و زیبا هم هست و نیازی به گیر دادن نیست...حداقل بهتر از اون ساپورت ها هست...هرچند کلا حجاب یه امر شخصی و اگه کسی مشکل داره نگاه نکنه و جلوی نزدیکان خودشو بگیره که اینجور لباس نپوشن اگه فک میکنن بده!
پاسخ
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
نکته خیلی جالب اینه که وقتی خواهران امر به معروف و نهی از منکر که چه عرض کنم!!!! می خواهند به خانمهای اینچنینی تذکر دهند ، بجای اینکه به پایین تنه این خانمها که با پوشیدن جورابهای نازک و یا ساپورت نازک ، حجم و برجستگیهای گوشتالوی باسن و کپل و ران را صد مراتب بدتر از ران و بدن عریان به نمایش می گذارد و آب از دهان هر پیرمردی راه می اندازد ، تنها به چهار تار مویی که این خانمها بیرون انداخته اند تذکر می دهند!!!! خانم لطفا مویت را بپوشان!!! خیلی مضحکه!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها