کد خبر: ۱۰۵۹۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۰ دی ۱۳۹۱
بازیکن خراسانی تیم ملی جوانان والیبال بانوان گفت: در مسابقات آسیایی تایلند تماشاگران خارجی حاضر در سالن ما را به خاطر حضور با حجاب در میدان مسابقه به شدت تشویق می کردند.
به گزارش 598، زهرا اکبری در گفتگو با مهر اظهار کرد: هنگام حضور تیم ملی بانوان ایران در مسابقات آسیایی تایلند که در سال جاری برگزار شد تماشاگران خارجی حاضر در سالن ما را بخاطر حضور با حجاب در میدان مسابقه، به شدت تشویق می کردند.

بازیکن خراسانی تیم ملی جوانان والیبال بانوان بیان کرد: برای من و بازیکنان تیم ملی بانوان که در این مسابقات حضور داشتند رفتار صمیمانه تیم هایی مثل کره جنوبی، تایلند و ترکمنستان بسیار جالب و تعجب آور بود.

اکبری افزود: حضورمان با در نظر گرفتن حجاب در این مسابقات برای همه تیم ها و مردم حاضر در محل مسابقات بسیار جالب توجه بود و پس از چند روز حضور تیم ملی بانوان در این مسابقات خیلی از بازیکنان تیم های دیگر رابطه ای بسیار صمیمانه با ما برقرار کردند.

وی که با ورودش به تیم ملی جوانان والیبال بانوان در واقع خلاء 40 ساله عدم حضور یک بانوی خراسانی در تیم ملی والیبال بانوان را پر کرده است با اشاره به بعضی اظهار نظرها که می گویند حجاب مانع انجام ورزش و فعالیت زنان می شود بیان کرد: اگر خانمی بخواهد ورزش یا هر فعالیت اجتماعی داشته باشد می تواند ضمن حفظ حجابش فعالیت هایش را نیز در سایه این حجاب انجام دهد.

بازیکن خراسانی تیم ملی جوانان والیبال بانوان افزود: مانع بودن حجاب در واقع یک بهانه است بر کم اراده بودن افراد که در واقع با این حرف ها می خواهند بهانه تراشی کنند.

اکبری گفت: به عنوان یک عضو کوچک جامعه ورزش توانسته ام ضمن حفظ حجاب تاکنون حدود 20 مدال مختلف کشوری و استانی را کسب کنم.

وی افزود: بانوان ورزشکاری که در رشته والیبال در مشهد فعالیت می کنند از امکانات زیادی بهره مند نیستند و اگر می شد سالن بیشتری در اختیار داشته باشند پیشرفت این رشته در مشهد سریعتر انجام می پذیرفت.

بازیکن 17 ساله تیم ملی جوانان والیبال بانوان اظهار کرد: درحال حاضر یکی از مهمترین فاکتورهای یک والیبالیست خانم توجه به مسئله بدنسازی و آمادگی جسمانی است که این مسئله باید جزء برنامه های حتمی والیبال بانوان خراسان قرار بگیرد.

اکبری با اشاره به اردوی تیم ملی که از حدود یکسال و نیم قبل از مسابقات آسیایی برگزار شد بیان کرد: پس از یکسال و نیم حضور در اردوی تیم ملی هیئت والیبال استان و همچنین تیم ملی مبلغ بسیار ناچیزی به بنده پرداخت کردند.

وی به لزوم حمایت جدی تر از ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: حضور بانوانی ورزشکار و سالم به سلامت همه جامعه کمک می کند.

بازیکن 17 ساله تیم ملی جوانان والیبال بانوان افزود: در حال حاضر در تیم والیبال بانوان مهاباد بازی می کنم و برای انجام حدود چهار تا شش بازی با این تیم قرار دادی شفاهی دارم.

اکبری اظهار کرد: اولویتم برای ادامه ورزش قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی بویژه باشگاه های مشهد است.

وی افزود: به بحث مربی گری بسیار علاقه مندم و سعی کرده از تیم های پایه و دانش آموزی کار مربی گری را شروع کنم تا در آینده بتوانم برای جامعه ورزش والیبال کشور مفید باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها