کد خبر: ۱۰۶۵۲۹
زمان انتشار: ۱۶:۴۵     ۲۴ دی ۱۳۹۱
به دنبال انتشار سخنان استاد پناهیان در برنامه ثریا، احمد نعمت بخش دبير انجمن خودروسازان در جوابیه‌ای که به پایگاه 598 ارسال شده به برخی از سخنان حجت الاسلام پناهیان پاسخ داده است.
به دنبال انتشار سخنان استاد پناهیان در برنامه ثریا، احمد نعمت بخش  دبير انجمن خودروسازان در جوابیه‌ای که به پایگاه 598  ارسال شده به برخی از سخنان حجت الاسلام پناهیان پاسخ داده است که در ادامه می آید:

سردبير محترم پايگاه تحليلي خبري 598

در خصوص درج مطلبي به نقل از حجت‌الاسلام پناهيان در برنامه تلويزيوني «ثريا» با عنوان «چرا نبايد مثلا مديران خودرو سازي ترور شوند؟ / تمايزات مدل پيشرفت اسلامي ايراني با پيشرفت غربي» در پاسخ به اين نقل قول مطالب زير جهت تنوير افكار عمومي به استحضار مي رسد. بديهي است اقدام عاجل آن رسانه وزين در انتشار مطلب در ستون و صفحه درج خبر باعث امتنان خواهد شد.

در پاسخ به اظهارات حجت الاسلام پناهيان، بايد به عرض برسانيم كه در زمان جنگ تحميلي عراق عليه ايران، بخش اعظم مهمات مورد نياز جنگ در شركت هاي خودروساز توليد مي شد و مديران و كاركنان اين شركت ها دوش به دوش مردم شهيد پرور در جنگ و جهاد سازندگي مشاركت داشته اند.

عنوان اين نكته كه « هر مديري که طرز تفکر نظام سرمايه داري را داشته باشد ما در آنجا لطمه خورده ايم و هرجايي هم افرادي مثل تهراني مقدم و احمدي روشن انقلابي کار کردند، ما در آنجا موفق بوديم» حاكي از ناآشنا بودن ايشان با مسائل صنعت خودرو است چون مديران خودروسازي هم از ميان جانبازان و خانواده هاي شهدا هستند و آن گونه كه تصور مي شود در «امنيت بيشتري به سر نمي برند» شايد تاكنون در معرض ترور قرار نگرفته اند ولي زندگي روزمره آنها هميشه توأم با خطر و همراه با دغدغه نظام و انقلاب بوده است. اگر قرار است حرف هاي عامه پسند بزنيم بايد توجه داشته باشيم كه از حق عدول نكنيم و رضاي خدا را در نظر داشته باشيم.

ايشان با تعميم دادن طرز تفكر سرمايه داري به مديران خودروساز حقي از زحمت كشان عرصه صنعت خودروسازي ضايع كرده اند. پيشنهاد ما اين است كه پيش از سخنراني و يا ابراز عقيده در خصوص صنعت خودرو در داخل و خدمات آن به نظام مقدس جمهوري اسلام تحقيق بيشتري به عمل آيد.

با توجه به نكات فوق جاي آن دارد كه اين خطيب ارزشمند با گسترش اطلاعات خود در زمينه هاي مختلف از جمله صنعت خودرو گره اي از مشكلات كشور باز كنند نه آن كه با انتخاب الفاظ و ايده هاي عامه پسند و رسانه اي كردن آن همه تقصيرها را طبق معمول به گردن خودروسازي انداخته و آن را سيبل اتهامات و انتقادات قرار دهند.

احمد نعمت بخش
دبير انجمن خودروسازان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جعفری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
۲۷
۲
سلام اقای نعمت بخش چرا یک قاعده به این واضحی را منکر می شوی خوب افرادی که تلاش بیشتر کرده اند در بخش هسته موفق تر از شما بوده اند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
سلام استادپناهیان سخن ماجونان راگفتند حرف حساب جوا ب ندارد بیشترتلاش کنیدامانامه بازی نکنید تادشمن ازشماعصبانی شود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها