کد خبر: ۱۰۷۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۸ فروردين ۱۳۹۰
حمله تجاوزکارانه عربستان سعودی به بحرین با دستور مستقیم آمریکا و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم وآزادیخواه این کشور موجی از اعتراضات را در میان مردم و علمای شیعه و سنی منطقه و علی الخصوص ایران، عراق، لبنان و ... در پی داشته است.

به گزارش زاهدان پرس این در حالیست که جنایت آل سعود و آل خلیفه این روزها در بحرین به او اوج خود رسیده است و فردا جمعه تریبون های نماز جمعه در سراسر کشور و علی الخصوص نمازجمعه های اهل سنت می تواند فرصت خوبی برای اعتراض به کشتار مسمانان بی گناه بحرین باشد.

این در حالیست که ائمه جمعه اهل سنت سیستان و بلوچستان نیز همواره نشان داده اند که در این مواقع به خوبی تکلیف دینی و شرعی خود را انجام خواهند داد.

در همین حال همواره در افکار عمومی ارتباط مسئولین مسجد مکی با عربستان سعودی به عنوان یک دغدغه جدی مطرح بوده است .

این در حالیست که البته مولوی عبدالحمید این ارتباط را همواره تکذیب کرده و مدعی بوده که به عنوان یک فرد ایرانی بر خود ننگ می بیند که مشکلات خود را در خارج از ایران مطرح کند.

با این وجود وی هیچگاه به صورت شفاف بر علیه خاندان آل سعود که مامور اجرای نقشه های سران آمریکا در خاورمیانه و در جهان اسلام در سالهای اخیر بوده اند؛ موضع گیری نکرده است و این مسئله خود بر افزایش شبهات ارتباط وی با عربستان سعودی افزوده است.

گرچه به نظر می آید جنایت آشکار آل سعود در بحرین جایی برای عدم موضع گیری وی بر علیه خاندان آل سعود در نماز جمعه فردا باقی نخواهد گذاشت ولی فردا باید منتظر ماند و دید آیا مولوی عبدالحمید به تکلیف شرعی و دینی خود عمل خواهد کرد یا باری دیگر تسلیم برخی افراطیون اطراف خود خواهدشد؟!

گفتنی است مولوی عبدالحمید در خطبه های چند هفته قبل خود از  مردم بحرین به نوعی حمایت کرده بود ولی حاضر به محکومیت آل خلیفه و آل سعود نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها