کد خبر: ۱۰۸۲۰۶
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
سعید ساداتی: در حالیکه تنها چند روز تا آغاز جشنواره فیلم فجر بیشتر باقی نمانده است، کامران نجف زاده مجری برنامه های سیاسی صداوسیما از سوی ستاد اجرایی جشنواره بعنوان مجری جشنواره انتخاب شد.

به گزارش بولتن نیوز؛ نجف زاده که در کارنامه خبرنگاری خود اعزام به کشورهایی چون آمریکا، عراق، مصر، لیبی، فرانسه و .. را یدک می کشد، پیشتر به عنوان یک چهره سیاسی شناخته شده است تا یک چهره فرهنگی هنری و سینمایی!

البته نباید از دایره انصاف خارج شد و اذعان کرد نجف زاده در اجرای برنامه های سیاسی و ارسال گزارش از مناطقی که به آنها اعزام شده بود سنگ تمام گذاشت و به چهره ای بی بدیل در عرصه خبرنگاری تبدیل شد اما سوالی که در اذهان اهالی سینما نقش می بندد این است که آیا هیچ مجری شایسته ای در سینما و هنر پیدا نمی شد که بتواند اجرای جشنواره فیلم فجر را بر عهده بگیرد؟

در اینکه نجف زاده یکی از مجریان متعهد، توانمند و کاربلد صداوسیماست شکی نیست اما باید برای مجریان حوزه های دیگر نیز احترام قائل شد و اجازه عرض اندام به مجری های سایر حوزه ها نیز داد!

اجرای نجف زاده در جشنواره فیلم فجر به همان اندازه سوال برانگیز است که روزی در خبرها شنیده شود وی به جای عادل فردوسی پور در برنامه نود حاضر شود و یا فردوسی پور به جشنواره فیلم فجر بیاید!

به نظر می رسد کج سلیقگی برخی مدیران جشنواره از ابتدا بازار حواشی این جشنواره را داغ کرده است و با این روند انتظار می رود حواشی زیادی پیرامون جشنواره سی و دوم خودنمایی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها