کد خبر: ۱۰۸۲۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
در حالی معاون رئیس جمهور از دیدار فردای نمایندگان مجلس با دکتر احمدی نژاد خبر می دهد و برخی نمایندگان مجلس نیز در گفتگو با خبرنگار بی باک این موضوع را تائید می کنند که عده ای از اعضای هئیت رئیسه مجلس از این جلسه اظهار بی اطلاعی نموده اند.
در حالی معاون رئیس جمهور از دیدار فردای نمایندگان مجلس با دکتر احمدی نژاد خبر می دهد و برخی نمایندگان مجلس نیز در گفتگو با خبرنگار بی باک این موضوع را تائید می کنند که عده ای از اعضای هئیت رئیسه مجلس از این جلسه اظهار بی اطلاعی نموده اند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از حضور هفته گذشته رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی و ایراد سخنرانی پیرامون موضوعات و مشکلات اقتصادی و سپس ترک جلسه از سوی دکتر احمدی نژاد، عده ای اعلام کردند که رئیس جمهور قصد ندارد تا نکته نظرات منتخبان ملت در مجلس را بشنود اما احمدی نژاد اعلام کرد که زمانی را برای شنیدن سخنان نمایندگان در نظر خواهد گرفت و معاون پارلماني رئيس‌جمهور نیز امروز گفت: طبق دعوتي که رئيس‌جمهور طي نامه‌اي نسبت به عمل به وعده خود به نمايندگان براي استماع نظرات آن‌ها داده بود، فردا 3 بهمن نمايندگان مجلس براي گفتگو در خصوص مسائل جاري کشور ميهمان رئيس‌جمهور خواهند بود.

در همین راستا حجت الاسلام روح الله بیگی ، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در گفتگو با بی باک بیان داشت: رئیس جمهور در جمع نمایندگان خانه ملت سخنرانی کردند اما بنا به دلایلی فرصت برای شنیدن صحبت های نمایندگان نبود و همان جا قول دادند که در یک فرصت مناسب صحبت های نمایندگان را خواهند شنید.



نماینده مردم میاندوآب افزود: رئیس جمهور فردا ساعت 18 طی دعوتی برای شنیدن دیدگاه ها و نظرات نمایندگان میزبان آنها خواهد بود که امیدواریم جلسه پرباری باشد و برای برون رفت از مشکلات اقتصادی مردم راهکارهای مناسب ارائه شود.

بیگی افزود: هر کمیسیونی فراخور تخصص خودش و هر نماینده ای نیز بر اساس حوزه انتخابی خود سئوالاتی را مطرح خواهند کرد و فقط به سئوال خلاصه نخواهد شد بلکه در کنار آن اگر راه کار مناسبی هم نمایندگان داشته باشند به دولت ارائه خواهند داد.

وی تصریح کرد: تعامل و تفاهم و تبادل نظرات هیچ ضرری در هیچ یک از مقاطع نداشته است.

 نائب رئیس کمیسیون اقتصادی در مورد بسته های حمایتی برای اقشار کم در آمد که از جلسات مجلس و دولت به گوش می رسد به خبرنگار بی باک گفت: اگر اقشار کم درآمد مورد حمایت واقعی قرار گیرند بسیار مناسب است اما این بسته های حمایتی به عنوان مسکن خوب عمل می کند که برای کوتاه مدت مناسب است.

بیگی در ادامه بیان داشت: با بسته های حمایتی مشکلات برای کوتاه مدت حل می شود نه برای بلند مدت لذا امیدواریم مسئولینی که به فکر بسته های حمایتی هستند به فکر بسته هایی برای بلند مدت هم باشند البته این نوع مساعدت کوتاه مدت را نفی نمی کنیم.

وی درباره زمان اجرای این بسته های حمایتی که برخی آن را به صورت کارتهای اعتباری دانسته اند گفت: تدبیر کنندگان و مجریان این طرح باید سعی کنند این بسته ها هرچه زودتر و تا قبل از سال نو به دست مردم برسد.

از سوی دیگر برخی اعضای هیئت رئیسه مجلس از جلسه فردا با رئیس جمهور اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفتگویی و در پاسخ به اینکه آیا از میزبانی رئیس جمهور از نمایندگان اطلاع دارید یا خیر، گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم.

همچنین جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه و عضو هیئت رئیسه مجلس نیز در پاسخ به همین سئوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: از نشست سه‌شنبه شب مجلس و دولت به میزبانی رئیس‌جمهور اطلاعی ندارم.

محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو دیگر عضو هیئت رئیسه مجلس بود که از نشست این چنینی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

این در حالی است که دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بی باک و لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور از قطعیت نشست فردای رئیس جمهور با نمایندگان خبر داده اند و فروزنده در این باره گفته است: این نشست راس ساعت 18 فردا (سه‌شنبه) در مکان پاستور برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است تیم‌های اقتصادی دولت و مجلس چندین شب به صورت متوالی با هم نشست‌هایی داشته‌اند که رئیس‌جمهور، رئیس مجلس، وزرای اقتصادی دولت، روسای کمیسیون اقتصادی مجلس و برخی شخصیت‌ها در این نشست حضور داشته‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها