کد خبر: ۱۰۸۵۲۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۴     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون با نمایندگان دولت، گفت: در این جلسه طرح تأمین کالاهای اساسی برای اکثر دهک‌ها با حذف دهک‌های پر درآمد تصمیم‌گیری خواهد شد.

رجب رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد بحث‌های مطرح شده مبنی بر طرح تأمین کالاهای اساسی برای برخی دهک‌ها در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: طرح 2 فوریتی تأمین کالاهای اولیه و اساسی امروز با حضور نمایندگان دولت در این کمیسیون مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: این موضوع مطرح نیست که فقط به دو دهک پایین جامعه کالاهای اساسی اختصاص یابد، بلکه بحث ما در مورد اکثر مردم است.

رحمانی توضیح داد: در این طرح برخی از دهک‌های بالای جامعه حذف خواهند شد و به سایر دهک‌ها که اکثر مردم را شامل می‌شود، کالاهای اساسی اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: بر این اساس قصد داریم کالاهای اساسی به دهک‌های بالا داده نشود و به جای آن به اقشار آسیب‌پذیر و همچنین دهک‌های پایین کشور اختصاص یابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مورد نقدی یا غیرنقدی بودن کمک‌ دولت برای تأمین کالاهای اساسی مردم نیز گفت: سعی داریم، این کمک به صورت غیرنقدی انجام شود.

به گزارش فارس، ارتقای قدرت خرید و بهبود معیشت مردم در کنار مهار تورم و حمایت از تولید داخلی در ماههای آینده از اولویتهای مباحث جلسات اخیر دولت و مجلس است که با تاکید رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها