کد خبر: ۱۰۸۹۲۵
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۰۵ بهمن ۱۳۹۱
نماینده مشهد و کلات با اشاره به پرونده فساد سه هزار میلیاردی گفت: برخی از متهمین این پرونده دادگاهی شده و هم اکنون در زندان به سر می برد ولی متأسفانه به اتهامات برخی دیگر از متهمین هنوز رسیدگی نشده است
.

جواد کریمی قدوسی در گفت و گو با خبرنگار بولتن نیوز، افزود: در همین پرونده پنج نماینده مجلس هشتم ارتباط داشتند که متاسفانه به رغم وعده های داده شده مسئولین در برخورد با افراد دانه درشت در این پرونده ولی هنوز هیچ اقدام خاصی مشاهده نمی شود و یا حداقل در این زمینه اطلاع رسانی نمی شود.
چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اظهارات رئیس قوه قضائیه د رمصاحبه های خود مبنی بر ارتباط چهار تا پنج نماینده مجلس هشتم در پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی گفت: متأسفانه به رغم این اظهارات قوه قضائیه هنوز هیچ اطلاعی از نحوه رسیدگی به اتهامات و جرائم این دانه درشت ها در دست نیست و تاکنون نامی این پنج نمانیده در ردیف متهمین این پرونده به گوش نمی رسد.
کریمی قدوسی با تأکید بر اینکه دادستان محترم کل کشور به صراحت نام برخی از این نمایندگان را در مصاحبه های مطبوعاتی و جلسات حضوری بیان کردند، گفت: سوال اما از مسئولین امر این است که آیا به اتهامات و جرائم این پنج نماینده مجلس هشتم رسیدگی شده است و اگر شده است چرا از نحوه رسیدگی به این اتهامات اطلاع رسانی نمی شود؟
وی خطاب به مرتضی بختیاری وزیر دادگستری گفت از شما می خواهیم که در این زمینه به وظیفه خود عمل نموده و از جزئیات رسیدگی به اتهامات این پنج نماینده و مسئولین و مردم اطلاع رسانی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: اینجانب در جلسه روز چهارشنبه چهارم بهمن مجلس شورای اسلامی به وزیر دادگستری در خصوص عدم اطلاع رسانی در مورد ارتباط این پنج نماینده مجلس هشتم در پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی تذکر دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها