کد خبر: ۱۱۰۱۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
من اگر فوتبال بلد باشم از كاظمي ياد گرفته‌ام. اما در هر بازي و مقابل هر حريفي با جان و دل بازي مي‌كنم. چون هدفم اين است پولي كه مي‌گيرم حلال باشد.

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- بعد از ثبت 5 گل در 3 بازي متوالي، مهدي سيدصالحي خودش را 10 گله و در رتبه دوم گلزنان ديد. اين گل‌ها به تراكتورسازي كمك كرد تا با بردهاي متوالي خودش را به يك قدمي صدرنشيني در جدول برساند اما در بازي حساس اين هفته مقابل ذوب‌آهن هم تراكتور متوقف شد هم مهدي سيدصالحي.

موتور گلزني سيدصالحي در مقابل ذوب آهني خاموش شد كه هدايتش بر عهده فرهاد كاظمي است. سيدصالحي سال‌ها شاگرد كاظمي بوده و ارادت خاصي به او دارد و همين نكته باعث شد حرف و حديث‌هايي پيرامون گل نزدن او در اين بازي شكل بگيرد. مهاجم بلندقامت تراكتور در گفتگو با سايت گل هم جواب اين حرف‌ها را داده و هم از آينده خود و تيمش گفته است.


 

بعد از سه هفته گلزني در بازي با ذوب‌آهن ناكام ماندي. از اين بازي بگو.

انگار قسمت نبود در اين بازي گل بزنم. تلاش خودم را كردم ولي موقعيت آنچناني برايم به وجود نيامد. ضمن اين‌كه ذوبي‌ها در نيمه دوم خيلي خوب بازي كردند.

بعضي‌ها مي‌گويند نشستن كاظمي روي نيمكت حريف هم در كم‌فروغ بود تو نقش داشته!

نه، اين وصله‌ها به من نمي‌چسبد. خدا را شاهد مي‌گيرم كه خيلي براي گلزني تلاش كردم اما نشد. فرهاد كاظمي از اولين مربيان من بوده و خودم را مديون او مي‌دانم. من اگر فوتبال بلد باشم از كاظمي ياد گرفته‌ام. اما در هر بازي و مقابل هر حريفي با جان و دل بازي مي‌كنم. چون هدفم اين است پولي كه مي‌گيرم حلال باشد.

با جلال رافخايي فقط سه گل فاصله داري. به آقاي گلي هم فكر مي‌كني؟

نيم‌نگاهي هم به آقاي گلي دارم و اگر عنايت خداوند باشد آقاي گل هم مي‌شوم اما بيشتر از آقاي گلي، دوست دارم براي تيمم مثمرثمر باشم. اول فصل به هواداران قول داده‌ام با جان و دل تمام تلاشم را بكنم و مي‌خواهم به اين قول عمل كنم. در سپاهان كه بودم هميشه مي‌گفتم پولي كه ما مي‌گيريم حاصل زحمت كارگران كارخانه فولاد مباركه است. اينجا هم مي‌گويم اين دسترنج كارگران تراكتورسازي است و ما بايد طوري تلاش كنيم كه اين پول حلال باشد.

اول فصل اوليويرا تو را به بازي نمي‌گرفت اما حالا از موثرترين بازيكنان تيم شده‌اي. چه اتفاقي افتاد؟

اول فصل كمي از نظر بدني ناآماده بودم. ضمن اين‌كه تازه به تيم جديد آمده بودم و زمان مي‌برد تا با محيط جديد خو بگيرم. كم‌كم اوليويرا بيشتر به من اعتماد كرد و من هم خدا را شكر توانستم جواب اين اعتماد را بدهم.

در نيم‌فصل قرار بود به استقلال بروي اما اين اتفاق نيفتاد. چه شد كه در تبريز ماندني شدي؟

بله استقلال مرا براي نيم‌فصل دوم مي‌خواست و صحبت‌هايي هم انجام شده بود. اما با سردار جعفري صحبت كردم و تصميم گرفتم در تراكتورسازي بمانم. خوشبختانه از بازي با پرسپوليس گلزني‌هاي من هم آغاز شد تا از ماندن در اين‌جا بيشتر از قبل راضي باشم.

براي فصل بعد چطور؟ تصميمي گرفته‌اي؟

هنوز كه چيزي مشخص نيست و فعلا فكر و ذكرم را روي بازي‌هاي اين فصل و موفقيت تراكتور گذاشته‌ام. اما دوست دارم فصل بعد هم در تراكتور بمانم. من عاشق هواداران تبريزي هستم و دوست دارم به عشق آن‌ها فصل بعد هم اين‌جا بمانم.

فكر مي‌كني تراكتور در پايان فصل چه رتبه‌اي به دست بياورد؟

ما رقابت سختي با استقلال و يكي دو تيم ديگر داريم و در اين رقابت پا پس نخواهيم كشيد. هدف ما قهرماني است و فكر مي‌كنم اگر تلاش كنيم و دقت داشته باشيم رسيدن به اين هدف دور از دسترس نيست. با ساختار منسجمي كه باشگاه تراكتور دارد و هواداران خونگرمي كه ما را حمايت مي‌كنند فكر مي‌كنم جاي يك جام قهرماني در ويترين تراكتورسازي خالي است.

و درباره تيم ملي؛ ظاهرا كي‌روش اعتقادي به تو ندارد. فكر مي‌كني اين بار دعوت شوي؟

من هم مثل هر بازيكني دوست دارم در تيم ملي باشم اما حتما تا به حال قسمت نبوده كه كي‌روش دعوتم نكرده. شايد هم از نظر كي‌روش من فوتبال بلد نيستم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها