کد خبر: ۱۱۰۲۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
«ما توقع نداشتیم کسانی که حداقل در خارج از کشور نشستند، دستشان بازتر است و می‌توانند به حقایق بیشتری دست پیدا کنند و آن جا انسداد سیاسی وجود ندارد، دروغ بنویسند.»

به گزارش جام نیوز، سایت ضد انقلاب "مردمک " به انعکاس سخنان روحانی نمای حامی فتنه هادی غفاری که مصاحبه ای با دوماهنامه " اندیشه پویا " انجام داده است، پرداخت.

مردمک نوشت: هادی غفاری از روحانیون انقلابی در گفت‌وگو با دوماهنامه «اندیشه پویا» در روایتی از سال‌های انقلاب می‌گوید نه تنها امیرعباس هویدا را نکشته بلکه هیچ نقشی هم در دستگیری او نداشته است.

آقای غفاری موضوع شلیک به امیرعباس هویدا را در راهروی دادگاه که به او نسبت داده می‌شود تکذیب کرده و می‌گوید فقط در دادگاه نشسته و تماشاچی بوده است.

او در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ از مهدی کروبی، یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلب حمایت کرد. او در تجمعات اعتراضی پس از انتخابات نیز همراه با آقای کروبی شرکت کرد.

وی در بخشی از مصاحبه خود به ماجرای کشف اسلحه از مسجد تحت اشراف خودش اینگونه جواب میدهد که " من قبل از انقلاب مسلح بودم. بعد از انقلاب هم مسلح بودم. اسلحه مال ما بود. در سال‌های اخیر شایعه‌ای علیه من پخش کردند که در مسجد الهادی اسلحه کشف شده، من در یک سخنرانی به شوخی گفتم کل پادگان‌ها مال من است. ما خیلی تواضع کردیم، از بس خاکی شدیم ما را گلی کردند. اسلحه‌ها را آقایان از دست دشمن نگرفتند. اسلحه‌ را هادی غفاری و یارانش از دست دشمن گرفتند. "

اما مهمترین قسمت مصاحبه هادی غفاری با این دو ماهنامه را میتوان این بخش دانست که وی در آن با لحنی عاجزانه از متحدین و همفکران خود در ماجرای فتنه 88 در خارج از کشور درخواست میکند که علیه وی "شایعه سازی" نکنند زیرا وی از خود آنهاست و به اصطلاح "خودی است"!.

این روحانی نمای حامی فتنه در بخش پایانی مصاحبه به شدت علیه همفکران و متحدین خود که هم اکنون به خارج از کشور پناه برده اند موضع گیری کرده و میگوید " مشکل من جای دیگر است، ما از کسانی توقع داشتیم دست ما را بگیرند، این همه هجمه‌ها علیه ماست. ما توقع نداشتیم کسانی که حداقل در خارج از کشور نشستند، دستشان بازتر است و می‌توانند به حقایق بیشتری دست پیدا کنند و آن جا انسداد سیاسی وجود ندارد، دروغ بنویسند. عوض این که دست ما را بگیرند، در این جریان کمرشکن یار و یاور ما باشند، چرا دروغ می‌نویسند»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها