کد خبر: ۱۱۰۶۹۲
زمان انتشار: ۰۰:۴۳     ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
در هیاهوی اخبار جشنواره فجر، سازندگان فیلم لاله مراحل پیش تولید فیلم را جدی تر كرده و تصمیم گرفتند فیلم را در دهه فجر كلید بزنند. در این میان انتخاب بازیگر نقش لاله زمان زیادی از گروه گرفت. نقشی كه آنجلینا جولی و جسیكا آلبا در ابتدا كاندیدای ایفای آن بودند سرانجام به یك بازیگر جوان ایرانی رسید.

 مشرق: در هیاهوی اخبار جشنواره فجر، سازندگان فیلم لاله مراحل پیش تولید فیلم را جدی تر كرده و تصمیم گرفتند فیلم را در دهه فجر كلید بزنند. در این میان انتخاب بازیگر نقش لاله زمان زیادی از گروه گرفت. نقشی كه آنجلینا جولی و جسیكا آلبا در ابتدا كاندیدای ایفای آن بودند سرانجام به یك بازیگر جوان ایرانی رسید.

بر اساس اخبار رسیده،سازندگان فیلم لاله بهاره كیان افشار را برای بازی در نقش لاله انتخاب كرده اند. بازیگری كه این روزها سریال كلاه پهلوی با بازی او در حالی پخش است و دو فیلم گناهكاران و هیچ كجا هیچ كس به عنوان اولین فیلم های سینمایی اش در جشنواره سی و یكم فیلم فجر نمایش داده می شوند. 


اسدالله نیك نژاد از ابتدا تاكید داشت كه بازیگران فیلمش باید به زبان انگلیسی مسلط باشند و به نظر می رسد كیان افشار توانسته نظر این كارگردان را برای بازی در این نقش جلب كند. مذاكره با بازیگران دیگر برای حضور در این فیلم همچنان ادامه دارد و نیكی كریمی و همایون ارشادی از گزینه های جدی بازی در نقش های دیگر فیلم لاله هستند.

بدین ترتیب اگر مانند دفعات پیشین اتفاق غیر قابل پیش بینی ای نیفتد، فیلمبرداری پروژه‌ی لاله، تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها