کد خبر: ۱۱۰۸۷۴
زمان انتشار: ۰۷:۰۱     ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
با رفتن برانوش نیک بین از فدراسیون شنا و جایگزین شدن محسن رضوانی، شوک دیگری به جامه شنا وارد شد.
به گزاش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: پس از اتفاقات بوجود آمده در فدراسیون شنا و رفتن غلام رضا جعفری و بحث تعلیق این بار با رفتن نيک بین فدراسیون شنا به یکی از بمب های خبری تبدیل شد.

در زمان ریاست وحید مرادی برنامه های فدراسیون به خوبی پیش می رفت تا اینکه با تصمیم مسئولان ورزش وی برکنار و امیر حسین آیت الهی جایگزین وی شد.

آیت الهی به مدت 2 سال سکان دار فدراسیون بود تا اینکه غلام رضا جعفری به عنوان سرپرست جدید فدراسیون شنا معرفی شد و پس از چند ماه سرپرستی وی، در یک تصمیم جالب دیگر از سوی مسئولان ورزش برانوش نیک بین به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شد تا تمام این اتفاقات از اینجا کلید بخورد.

با توجه به اینکه در مدت 2 سال تغییرات زیادی در راس فدراسیون به وجود آمده بود کنفدراسیون شنای آسیا و فدراسیون جهانی نسبت به این موضوع گله مند بودند و همين امر باعث شد تا شنای ایران نیز درگیر تعلیق شود و ملی پوشان جوان و بزرگسال کشورمان رقابت های آسیایی را از دست بدهند.

گفتنی است: با اتفاقات بوجود آمده این بار نیک بین نیز از سمت خود برکنار شد تا محسن رضوانی، دبیر فدراسیون به عنوان سرپرست جدید فدراسیون شنا معرفی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها