کد خبر: ۱۱۰۹۳۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدامات وزارت اطلاعات از هرگونه سیاسی‌کاری به دور است و قطعاً در مورد عملیات اخیر نیز به نتیجه و مستندات کافی رسیده و سپس ورود کرده است.

فتح‌الله حسینی نماینده قصر شیرین و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با تقدیر از تسلط و اقتدار وزارت اطلاعات در عملیات اخیر درباره شبکه رسانه‌ای وابسته به دستگاه‌های امنیتی غربی اظهار داشت: وزارت اطلاعات حافظ امنیت کشور است و در جایی که تشخیص دهد قرار است اقدامی علیه نظام انجام گیرد برحسب وظیفه خود با آن برخورد می‌‌کند.

وی با بیان اینکه نه فقط وزارت اطلاعات بلکه خود ملت ایران نیز حافظ امنیت کشور هستند و اقدام علیه امنیت کشورشان را برنمی‌تابند، افزود: وزارت اطلاعات در چارچوب قانون عمل می‌کند و اقدامات این وزارتخانه از هرگونه سیاسی‌کاری به دور است و قطعاً در مورد عملیات اخیر نیز به نتیجه و مستندات کافی رسیده و سپس ورود کرده است.

حسینی با بیان اینکه ما پشتیبان اقدامات مقتدرانه وزارت اطلاعات هستیم، به افزایش فعالیت‌های بی‌بی‌سی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: آنها 34 سال است که از نظام ما می‌ترسند و جنگ روانی که به راه می‌اندازند به دلیل همین ترس است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها