کد خبر: ۱۱۰۹۴۷
زمان انتشار: ۰۰:۴۳     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
آقای هاشمی رفسنجانی و آقازاده ی تازه از سفر آمده اش به همراه برخی از سران و دست اندرکاران فتنه 88 در مراسم تشییع مرحوم دکتر حسن ابراهیم حبیبی، عضومجمع تشخیص مصلحت نظام و بنیانگذار بنیاد ایرانشناسی حضور پیدا کردند.

به گزارش 598 یه نقل از بی باک، دکتر حسن حبیبی که از مدت ها پیش به دلیل نارسایی قلبی و جراحی معده دربخش CCU یکی از بیمارستان های تهران بستری بود، دیروز به رحمت ایزدی پیوست.

مراسم تشییع پیکر زنده یاد حسن حبیبی صبح امروز جمعه با حضور روسای سابق جمهور و مقامات کشوری و لشگری از مقابل بنیاد ایران شناسی برگزار شد.

در این مراسم چهره هایی چون هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری، سید محمد خاتمی، عبدالله جاسبی، مهدی هاشمی و برخی دیگر از این صنف سیاسیون که بخاطر عملکرد نامطلوبشان در ایام فتنه، کمتر در بین مردم مشاهده می شوند، حضور داشتند.















اگرچه در شرایط عادی و طبیعی، حضور سیاسیون در چنین مراسمی را باید به فال نیک گرفت اما وقتی که برخی از حضار که همواره دم از مردم می زنند، دستشان به خون تعدادی از هموطنان مظلوم مان آغشته است، چگونه می توان آنرا در خیل فال دید تا به نیکش برسد؟!

به گزارش خبرنگار بی باک، علی رغم ناخشنودی برخی دست اندرکاران فتنه ، چندی پیش اسامی شهدای مظلوم ایام فتنه سال 1388 در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی توسط یکی از نمایندگان شجاع و انقلابی قرائت شد.

در آن مراسم حجت الاسلام رسایی در بین هیاهوی برخی نمایندگان منتقد و مخالف اظهارات خود، در یک سخنرانی حماسی گفت: 9 دی را باید پاس داشت به خاطر شهدای جوان و مخلصی که در هشت ماه دفاع مقدس جنگ نرم برای مقابله با کودتای 88 به شهادت رسیدند.

همچون مادر و دختر شهیدی به نام سرور برومند چوکامی و فاطمه رجب پور چوکامی که در کنار حوزه 107 نینوا چادر از سرشان کشیدند و در روز 25 خرداد به دست فتنه گران به شهادت رسیدند.


شهدایی همچون حسین غلام کبیری، بهمن جنابی، محمدحسین فیض، میثم عبادی، ناصر امیرنژاد، مسعود خسروی دوست محمدی، مصطفی غنیان، سجاد سبزعلیپور، سجاد قائد رحمتی، یعقوب بّروایه، علی فتح علیان، رامین رمضانی، حسین طوفان پور، حسام حنیفه، سعید عباسی، محرم چگینی قشلاقی، فاطمه سمسارپور، علیرضا افتخاری خاتونی، حمید حسین بیگ عراقی، عباس دیسناد، داود سبزی که اکثریت قریب به اتفاق شان بسیجی بوده و با اسلحه ای که کالیبر آن متعلق به سلاح های رسمی کشور نیست به شهادت رسیدند و خون این شهدا به گردن رؤس فتنه است.

حال با توجه به معلوم بودن نام و تصاویر این شهدای عزیز و مظلوم و وضوح نقش برخی خواص در شهادت آنان، چگونه می توان از این موضوع براحتی گذشت؟!

برخی خواص و منسوبان آنان که بعضا در فتنه 88 نقش ایفا کرده اند، اگر جسارت، صداقت و یا لطافتی دارند سری به خانواده های این شهدای مظلوم بزنند و درد کهنه ی دل این خانواده ها را جویا شوند.



پایگاه خبری "بی باک" نام و تصاویر برخی از شهدای فتنه 88 را جهت اطلاع جناب آقای هاشمی، خاتمی و سایر خواصی که بخاطر عمکلرد نامطلوبشان در سال 88 موجبات شهادت این عزیزان را فراهم نمودند، منتشر می کند تا اگر صداقت و جرات حضوری است، سری به خانواده و مزار  آنان عزیزان بزنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حیدر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۲۷
۵۵
دم از خون مردم زدیو کردی کبابم؟!
پاسخ
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۶۱
۰
لعنت بر فتنه گران
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها