کد خبر: ۱۱۱۱۸۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمایندگان به جای استیضاح وزیر کار به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند.

به گزارش 598، عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به عمر کم دولت استیضاح وزیر کار و سرپرستی فردی دیگر بر این وزارتخانه مشکلی را حل نمی‌کند و از کجا معلوم که سعید مرتضوی به عنوان سرپرست وزارتخانه معرفی نشود و استیضاح وزیر کار ضرر و زیان را برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: توصیه من به مجلس و دولت این است که از لج‌و‌لجبازی دست بردارند و به جای اینکه آقایان به مسائلی بپردازند که نتیجه‌ای را به همراه ندارد به مشکلات معیشتی مردم که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز است رسیدگی کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان کارگران و کارفرمایان از اقدامات صورت گرفته در دوران ریاست مرتضوی بر سازمان تأمین اجتماعی اعلام رضایت کرده و معتقد بودند که در دوران ریاست وی بر این سازمان تغییر و تحول صورت گرفته است.

عزیزی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر تعامل و همکاری میان قوه مجریه و مقننه ادامه داد: معنی و محتوای صحبتهای رهبری این است که کارگزاران نظام به جای اینکه پای یکدیگر را بگیرند، دست هم را بگیرند اما برخی از آقایان متوجه نشدند و موضوع سؤال از رئیس‌جمهور و استیضاح وزرا را دنبال کردند که بار دیگر رهبر معظم انقلاب خواستند تا موضوع سؤال از رئیس‌جمهور پیگیری نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
آقاي نماينه تا جايي كه ما بي سوادا بلديم و شنيدم معيشت مردم به دولت مربوطه نه مجلس هر چنديم قانون بزاري وقتي دولت اجرا نكنه چه فايده ؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها