کد خبر: ۱۱۱۷۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: هیچ‌گونه افزایش قیمت در مسکن مهر و نرخ بلیت‌های ناوگان حمل و نقلی کشور نداریم.
به گزارش 598 به نقل از ایسنا، علی نیکزاد در حاشیه مراسم افتتاح 58 مرکز هواشناسی که امروز در محل سازمان هواشناسی کشور برگزار شد، تاکید کرد: بالابردن نرخ بلیت پرواز‌های داخلی و خارجی بار دیگر منتفی است و چنین اتفاقی نمی‌افتد.

وی درباره‌ی نرخ بلیت پرواز‌های خارجی که با توجه به نرخ ارز متغیر بوده و اخیرا افزایش داشته است گفت: نرخ بلیت هواپیما به دلیل ارز و سوخت افزایش یافت.

نیکزاد با توجه به نزدیک‌شدن به تعطیلات نوروز یادآور شد: در هیچ یک از وسایل حمل‌ونقل عمومی شامل جاده‌ای، هوایی و ریلی افزایش نرخ بلیت برای نوروز نخواهیم داشت.

وزیر راه و شهرسازی به مسکن مهر نیز اشاره و اظهار کرد: چهار میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر طبق برنامه‌ریزی‌ها باید ساخته و تحویل مردم شود.

وی با بیان این‌که امسال 1.5 میلیون واحد مسکن مهر را تحویل می‌دهیم گفت: بیش از دو میلیون واحد مسکن مهر ساخته شده است.

نیکزاد خاطر نشان کرد: تا شهریورماه 92 کمتر از یک میلیون واحد مسکن مهر برای تحویل باقی می‌ماند.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به اینکه آیا افزایش قیمت مسکن مهر خواهیم داشت؟ گفت: مردم نگران افزایش نرخ‌ها نباشند.

وی افزود: پیش از این درصدی افزایش نرخ مسکن مهر داشتیم اما مجوزی مبنی بر افزایش بیش از 40 هزار تومانی هر مترمربع مسکن مهر نداده‌ایم.

نیکزاد تصریح کرد: هواشناسی همواره با اعلام شرایط آب و هوایی کشور به مسافران و رانندگان کمک شایانی کرده است.

وی با تخصصی‌خواندن سازمان هواشناسی گفت: 600 کیلومتر جاده کوهستانی در کشور داریم که در این مسیر‌ها 58 گردنه صعب‌العبور از امروز به ایستگاه هواشناسی تجهیز شده‌اند.

به گفته‌ وزیر راه و شهرسازی با استفاده از ایستگاه‌های هواشناسی و پیش‌بینی خوبی از وضعیت جوی از گردنه‌های کشور به وجود می‌آید و وجود ایستگاه‌های هواشناسی در گردنه‌های کشور تردد سفرها را ایمن‌تر می‌کند.

نیکزاد تاکید کرد: وجود ایستگاه‌های هواشناسی به‌طور قطع در کاهش تلفات جاده‌ای موثر است و همان‌طور که سال گذشته کاهش 15 درصدی تلفات نسبت به سال 90 محقق شد، امسال نیز باید میزان تلفات 10 درصد کاهش یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها