کد خبر: ۱۱۱۷۴۳
زمان انتشار: ۱۷:۵۸     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از کی روش بپرسید در کشورهای دیگر هم که کار کرده، مردم از شرایط تیم ملی بی خبر بوده اند؟
به گزارش 598،حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت:  اصلا خبری از تیم نداریم و چیزی از شرایط حال حاضر تیم اول کشورمان نمی دانیم یکی از معضلات همین است که مردم از تمرینات و برنامه های تیم ملی خبر ندارند. از کی روش بپرسید در جاهای دیگر هم کار کرده ،  همین طور بوده و مردم از تیم ملی بی خبر بوده اند؟ باید مردم را در جریان بگذاریم که چه کسانی دعوت شده اند و چه کسانی خط خورده اند.
 
مهاجم سابق تیم ملی  فوتبال کشورمان افزود: الان بحث بازی با لبنان است تا آنجایی که یادم هست زمانی که ما بازی می کردیم،  فکر این بودیم که چند گل به لبنان بزنیم اما الان التماس می کنیم که انشاء اله لبنان را ببریم البته باید در تهران 2-3  گل به لبنان بزنیم و گرنه باید در فدراسیون فوتبال را گل گرفت. یعنی نمی خواهیم از لبنان شکست بخوریم،  لبنان را تحت هر شرایطی باید ببریم.
 
وی تصریح کرد:  زمان ما تیم دوم ایران با عربستان بازی می کرد چون قوی بودیم ما عربستان را در ریاض 3 بر صفر بردیم و تیم دوم ما در شیراز آنها را سه بر یک شکست داد آن زمان خیلی قوی بودیم اما با این ناپاکي هايي که در فوتبال ما هست، محدودیت بازیکن داریم چون فقط پولدارها در فوتبال بالا می آیند و کسی که پول نداشته باشد نمی تواند در فوتبال بالا بیاید الان 100 میلیون می دهند که فقط بچه آنها روی نیمکت استقلال و پرسپولیس باشد البته در بعضی از تیم ها مربیان چیزی نمی گیرند و مدیر عاملان پول می گیرند.
 
روشن در مورد اظهارات کی روش در  ارتباط با سطح لیگ ایران گفت: کی روش مگر نمی دانست لیگ ما این طوری است چرا کی روش الان این حرف ها را می زند با همین فقر بازیکن، باز هم الان آنقدر بازیکن داریم که سه تا تیم ملی قوی می توانیم داشته باشیم به شرطی که دلالان پای خود را از فوتبال کنار بکشند و اجازه بدهند که فوتبالی ها در این فوتبال کار کنند.
 
وی افزود: در تیم ملی زمان ما حشمت مهاجرانی موفق بود که می توانست غفور جهانی را از انزلی با ابراهیم قاسمپور آبادانی و من تهرانی را هماهنگ کند و تیم خوب وارد زمین شود و همیشه آماده ها در تیم ملی بازی می کردند الان که موفق نیستند به خاطر این است که نمی توانید هماهنگی ایجاد کنند تیم ملی که فرصت تمرین ندارد، فقط باید یک تاکتیک ثابت را مد نظر داشته باشد و با همان تاکتیک ثابت جلو برود و در اردوی تیم ملی فقط بچه ها را هماهنگ کرده و به آنها روحیه بدهند تا با انگیزه بالا وارد بازی شوند اما ترکیب تیم ملی ما در هر بازی فرق می کند و نمی توانند به هماهنگی برسند.
 
روشن در پایان گفت: الان که رحمتی در تیم ملی  نیست اگر به لبنان ببازند، گردن او می اندازند در ایران بازيکنان پر از استعداد زيادي داريم و اگر یک تیم از بین بازیکنان لیگ برتری جمع کنیم به همین تیم کی روش 2-3 گل می زند و راحت به لبنان 4 گل می زند اما تیم ملی برای بردن لبنان التماس می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها