کد خبر: ۱۱۱۹۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
من روزهای خوبی با تراکتورسازی داشتم و سخت است که بخواهم از این تیم جدا شوم اما دوست دارم بروم در کشوری دیگر تا دیده شوم.
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - سید مهدی سید صالحی ، دو انگیزه بزرگ برای حضور در لیگ چین دارد . مسائلی سوای مسائل مالی که البته آن هم سرجای خود برایش همه است...
به گزارش گل سیدمهدی سیدصالحی در مصاحبه با  اوج نیوز، درباره پیشنهاد باشگاه چینی افزود: این پیشنهاد کاملا جدی است و مدیربرنامه هایم در حال مذاکره است. در آینده جلسه ای را با سردار جعفری برگزار خواهند کرد و اگر توافق حاصل شود به آن تیم می روم.

وی افزود: نام تیم چینی را مدیربرنامه هایم می داند و خودم بی خبرم. من روزهای خوبی با تراکتورسازی داشتم و سخت است که بخواهم از این تیم جدا شوم اما دوست دارم بروم در کشوری دیگر تا دیده شوم. اینجا که هرچه گل می زنم دیده نمی شود.

این بازیکن درباره شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: شرایط تیمی ما بسیار عالی است. تیم ما در حال حاضر در بالای جدول قرار دارد و انشاءالله در آینده به صدرجدول می رسیم.

مهاجم تراکتورسازی درباره عدم دعوتش به تیم ملی افزود: حضور در تیم ملی آرزوی هر فوتبالیستی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما وقتی 3 سال است که بهترین گلزن تیم هایم هستم و دیده نمی شوم نمی دانم باید چکار کنم. حتما لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را ندارم! البته من امید دارم و تلاشم را بیشتر می کنم تا شاید دعوت شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها