کد خبر: ۱۱۲۶۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۳     ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب اسلامی ایران مصر را از چنگال آمریکا خارج کرد و بحرین را آوردگاه یک انقلاب اسلامی دیگر قرار داد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، سردار حسین سلامی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر و انقلاب اسلامی و همچنین سالروز عملیات والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات در سپاه پاسداران امام رضا(ع) در مشهد اظهار کرد: به زیبایی می‌توان امدادهای الهی و نصرت خداوندی را در عملیات والفجر هشت مشاهده کرد، اوج فداکاری و تدبیر و شجاعت، اراده و ایمان و اقتدار مردان مجاهدی که ثمره تلاش آنان یک پیروزی بی‌نظیر بود. 

وی برافراشته شدن پرچم گنبد حرم ثامن‌الحجج (ع) به روی مسجد فاو را تیر خلاصی به امید جبهه استکبار دانست و گفت: حقیقتا انقلاب اسلامی تفسیر زمینی آیت‌الکرسی بود که ایران را از وادی ظلمات به نور هدایت کرد؛با توجه به دو قطعه کاملا متضاد تاریخ ایران، می‌بینیم خداوند به برکت روی آوردن جامعه ما به ایمان و قرار گرفتن در صف ولایت‌مداران واقعی آنها را به وادی نور و ایمان هدایت کرد. 

سلامی انقلاب اسلامی را نقطه نزول برکات از آسمان به زمین دانست و خاطرنشان کرد: حضور بیش از ۴۰ هزار مستشار آمریکایی نشانه تسلط یهود و نصاری بر شئون یک جامعه شیعی بود. 

وی شاه را مجری دقیق و سرسپرده کامل آمریکا در اجرای سیاست‌های آنان در دفن کردن هویت دینی این مردم دانست و یادآور شد: نظام طاغوت فساد در عمل، به فساد کشیدن ارزش‌های جامعه، منکر را معروف جلوه دادن را به اوج خود رسانده بودند و هر تصمیمی که برای او دیکته شده بود اجرا می‌کرد. 

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه عنوان کرد: همه مردم باید شاکر این شکوه ایجاد شده، اقتدار بی‌بدیل و ارتفاع دست‌ نایافتنی و احترام جهانی که به برکت انقلاب اسلامی به ما هدیه شد باشند. 

سلامی از امام راحل(ره) به عنوان یک انسان کامل، اهل عبادت و تهجد و صاحب مقام محمود یاد کرد و افزود: اگر اتصال امام راحل به خداوند منشا احدیت نبود هرگز ما قادر به برابری با تمام قدرت‌های بزرگ عالم نبودیم. 

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ایران جغرافیای دوردست امنیت آمریکا را در اختیار خود قرار داده‌ است، انقلاب اسلامی ایران مصر را از چنگال آمریکا خارج کرد و بحرین را آوردگاه یک انقلاب اسلامی دیگر قرار داد. 

جانشین فرمانده کل سپاه امام راحل و مقام معظم رهبری را دو شخصیت والا که ایران را به عزت رساندند یاد کرد و ادامه داد: وجود رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش‌های شهدا و ایثارگران امروز ملت ایران را در اوج عزت قرار داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها