کد خبر: ۱۱۲۸۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: شعار چو ایران نباشد تن من مباد باید در کشورمان طنین‌انداز شود.

به گزارش 598 محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص راهپیمایی 22 بهمن در سی‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: به همه ملت ایران و آحاد مختلف مردم باز هم تبریک می‌گویم که بعد از سی‌وچهار سال انقلاب باشکوه اسلامی پای انقلاب خود، کشور و رهبر عظیم‌الشأن جمهوری اسلامی ایران ایستادند تا نشان دهند استکبار جهانی با تمام ترفندهایش باز هم نمی‌تواند خدشه‌ای در وحدت مردم و بیعتشان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ایجاد کند.

وی افزود: حضور مردم امسال هم مانند سال‌های گذشته کم‌نظیر و بسیار پررنگ بود که یکبار دیگر نشان دادند تمام افرادی که برای ضربه خوردن این آب و خاک تلاش می‌کند باید ناامید شوند چون جایی در این ملت یکدل و متحد ندارد. ما باز هم همه دشمنان را ناامید کردیم و دست تک‌تک ایرانی‌ها درد نکند چون نشان دادند ایران سربلند به هیچ عنوان حتی بعد از سی‌وچهار سال زمین نمی‌خورد.

رویانیان ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن علاقه این عزیزان را به این نظام یکبار دیگر ثابت کرد و من امیدوارم همیشه این شعار در بین ایرانی‌ها طنین‌انداز باشد که چو ایران نباشد تن من مباد این شعاری است که عاشقان ایرانی امروز آن را سر دادند و باز هم علاقه خود را به کشورشان ثابت کردند.

وی در پایان با تقدیر از اظهارات احمدی‌نژاد رئیس جمهور نیز گفت: از صحبت های رئیس جمهور بسیار متشکرم که از همکاران ما در مجموعه وزارت نفت و مدیریت سوخت تقدیرهایی داشتند و یکبار دیگر تأیید کردند که اتفاقات بزرگی در زمینه سوخت در کشور افتاده تا ما ضمن صرفه‌جویی، وابستگی به خارجی‌ها نداشته باشیم مسائل مهمی بود که به نظرم نباید به سادگی از آنها گذشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها