کد خبر: ۱۱۲۸۹۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۹     ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
ملت ایران بار دیگر با خلق حماسه‌ای پرشور به جهانیان نشان دادند که هیچ مانعی نمی‌تواند آنها را با عهدی که با امام (ره) شهیدان و خط ولایت دارند، جدا کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، راهپیمایی عظیم 22 بهمن همزمان با سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب ‌اسلامی ایران از ساعت 9 صبح امروز یکشنبه در تهران و همزمان در 930 بخش، شهر و شهرستان و 4000 روستای کشور ‌آغاز شد.

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، محمدحسین صفارهرندی، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، پرویز فتاح وزیر سابق دولت نهم، سعید جلیلی دبیر شورای امنیت ملی، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، عباس کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دریادار حبیب‌الله سیاری و دیگر مسئولان کشوری و لشکری در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور داشتند.  

*حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس که در جمع راهپیمایان تهرانی حاضر شده بود در برابر اظهارنظرهای آنها درباره استیضاح وزیر کار قرار گرفت و به سؤالات آنان پاسخ گفت.

*حضور پررنگ جوانان با در دست داشتن پرچم ایران و پلاکاردهایی مزین به تمثال امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین ما تا آخر ایستاده‌ایم از دیگر مواردی بود که در راهپیمایی امسال می‌توان به آن اشاره کرد.

*حبیب‌الله عسگراولادی نیز یکی دیگر از کسانی بود که با ویلچر در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافت.

*نصب ماکت جنگنده «قاهر 313» و ماهواره کاوشگر پیشگام در میدان آزادی از دیگر نکات قابل توجه در راهپیمایی امسال بود.

* در راهپیمایی امسال همچنین شعارهای در مخالفت با مذاکره با آمریکا و عدم سازش با استکبار سر داده شد.

*برپایی غرفه‌هایی در سراسر مسیر راهپیمایی با برنامه‌های متنوع و همچنین وجود غرفه نشریاتی مثل پنجره از دیگر نکات قابل توجه در مراسم راهپیمایی امسال بود.

* بیش از 220 خبرنگار خارجی و 1600 خبرنگار داخلی- عکاس و عوامل تصویر برداری و خبری (در تهران ) و بیش از 2000 خبرنگار، عکاس و تصویربردار در تمامی استانهای کشور و اکثر شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله 300 گروه خبری  و تمام شبکه های برون مرزی و جام جم در تهران و تمام استانهای کشور در مسیرهای راهپیمایی، مراسم 22 بهمن را به صورت مستقیم پوشش خبری و تصویری دادند.

*ایستگاه موسیقی اقوام ایرانی، اجرای نمایش‌های آیینی، غرفه پذیرایی از راهپیمایان، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و غرفه جاذبه‌های گردشگری ایران نیز بر سر راه راهپیمایان تهرانی قرار داشت.

*تمثال شهید مصطفی احمدی‌روشن، مسعود علی‌محمدی، رضا قشقایی و مجید شهریاری در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن از جمله اقداماتی است که به مناسبت سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت.

*حمل پلاکاردهایی با عنوان «صامدون، ما تا آخر ایستاده‌ایم» به راهپیمایی میلیونی مردم جلوه خاصی بخشیده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها