کد خبر: ۱۱۲۹۰۰
زمان انتشار: ۱۸:۱۶     ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
وزرای امور خارجه و راه و شهر سازی در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ :
صالحی: اگر در سطح مدیران خدشه و عدم وحدت و همدلی ببینند آثارش از لحاظ روحی در جامعه منعکس می شود و ما باید کاری کنیم که وحدت مسئولین آثار نشاط انگیزی برای مرد به همراه داشته باشد./ نیکزاد: دشمنان با قدرت رسانه ای و تحریم ها تلاش کردند که مردم کم رنگ در راهپیمایی حاضر شوند و همچنین انتخابات ها از دیگر نقاط عطف می باشد و دشمنان قطعا توطئه هایی خواهند کرد تا که حضور مردم در پای صندوق ها کم شود.
به گزارش پایگاه 598، با وجود تشدید تحریم های خصمانه دشمنان علیه مردم ایران و جوسازی رسانه های بیگانه امروز شاهد حضور میلیونی مردم در جای جای ایران اسلامی بودیم. خبرنگار پایگاه 598در حاشیه راهپیمایی تهران در مصاحبه ای با دکتر علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه و مهندس علی نیک زاد وزیر راه و شهرسازی به گفتگو پرداخته است که در ادامه می آید.

دکتر علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه راهپیمایی سی و چهارمین سالروز پیرزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه 598 اظهار داشت:  وحدت و یکپارچگی مردم ایران بیانگر پیروی مردم عزیز ما از دین مبین اسلام است و در همین خصوص خداوند در قرآن کریم می فرمایند که اگر می خواهید سرافراز باشید چنگ به ریسمان خدا بزنید و ما همه چنگ به ریسمان الهی زده ایم.



وی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب خدایی بود و مردم ما برای عزت اسلام قیام کرده اند و اسلامی که قرن ها غبار گرفته بود توسط حضرت امام(ره) احیا شد و باید امام را احیاگر دین نامید.

دکتر صالحی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: هر سال مردم ما در 22 بهمن وحدت خودشان را زیباتر از گذشته در مقابل چشم جهانیان عرضه می کنند و به دنیا می گویند استقلال جمهوری اسلامی ایران را به آسانی به دست نیاورده ایم و پای استقلال کشورمان با تمام هزینه هایش ایستاده ایم.

وزیر امور خارجه کشورمان بیان نمود: وقتی که از مردم انتظار است که چنگ به ریسمان الهی بزنند، به طریق اولا از مسئولین این انتظار می رود و مردم به مسئولین به عنوان مدیران جامه خودشان نگاه می کنند و اگر در سطح مدیران خدشه و عدم وحدت و همدلی ببینند آثارش از لحاظ روحی در جامعه منعکس می شود و ما باید کاری کنیم که وحدت مسئولین آثار نشاط انگیزی برای مرد به همراه داشته باشد.

علی نیک‌زاد، وزیر راه و شهرسازی نیز در حاشیه راهپیمایی امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه 598 افزود: دشمنان خیال می کردند که با توجه به مشکلات به وجود آمده و اختلاف مسئولین، مردم در صحنه حاضر نمی شوند و همان طور که حضرت آقا فرمودند مردم درس فراموش نشدنی را چون گذشته به دشمنان خواهند داد. مردم پیرو امام و آرمان های امام(ره) و مقام معظم رهبری هستند و به انقلابشان با جان و دل عشق می ورزند و مسیر انقلاب را راه خدا می دانند.



وی اظهار داشت: اگر در درون اختلافی است اختلاف خانوادگی است و ای کاش این صداقت در بین رسانه های بیگانه بود تا که واقعیت ها را از ایران مخابره می کردند و امروز همه اقشار مردم آمده اند و تا ولایت و پیروی از رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی است و این عشق بین آحاد جامعه و انقلاب اسلامی وجود دارد این انقلاب با قدرت خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی  بیان دشت: نقاط عطفی در کشور ما وجود دارد که موجب می شود دشمنان نظام آنچه بر ما توطئه کرده اند را نقش بر آب ببینند. یکی از این نقاط عطف در انقلاب اسلامی 22 بهمن ماه است و دشمنان با قدرت رسانه ای و تحریم ها تلاش کردند که مردم کم رنگ در راهپیمایی حاضر شوند و همچنین انتخابات ها از دیگر نقاط عطف می باشد و دشمنان قطعا توطئه هایی خواهند کرد تا که حضور مردم در پای صندوق ها کم شود.

نیکزاد بیان داشت: این مقاطع همواره تعیین کننده بوده و دشمنان همیشه مباحثی را مطرح و بعد تجزیه تحلیل می کنند و چون مردم ایران را هنوز نشناخته اند و از اعتقاد این مردم به ولایت و اسلام آگاه نیستند تمام معادلات تحلیل گران سیاسی دنیا در مواجهه با مردم ایران همیشه بهم می خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها