کد خبر: ۱۱۳۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۳۰ فروردين ۱۳۹۰
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، خالد بن احمد آل خليفه وزیر امور خارجه بحرین اعلام کرد "نیروهای سپر جزیره تا زمانی که خطر نفوذ ایران در منطقه احساس شود در کشورمان باقی می مانند!"

خبرگزاری رویترز گزارش داد: خالد بن احمد اظهار داشته که نیروهای سپر جزیره "که عمده آنها از کشور عربستان سعودی و امارات متحده عربی می باشند" برای سرکوب فتنه ای (!) که از طرف ایران ایجاد شده بود وارد بحرین شدند و تا وقتی که بوی این فتنه و آشوب از طرف ایران(!) به مشاممان می رسد این نیروها در کشورمان باقی می مانند.

وی در ادامه صحبتهایش افزود: در واقع ما نیروی سعودی در کشورمان نداریم بلکه آنها نیروهای سپر جزیره می باشند و ملیت آنها فقط سعودی نیست.

این وزیر بحرینی در پایان ادعای مضحک خود بیان کرد: موضع ایران در برابر بحرین و حتی عربستان سعودی و کویت و اشغال سه جزیره اماراتی بسیار بد می باشد و این امر باعث نگرانی ما می شود!

البته این وزیر بحرینی نگفت که ملاک بر مشام نرسیدن خطر ایران چیست؟ آیا ملاکشان برای این امر سرنگون شدن تمام مردم بحرین و قانع شدن انقلابیون به ادامه فساد و دیکتاتوری رژیم این کشور خواهد بود؟!

گفتنی است، این روزها دیکتاتورهای جهان عرب برای حفظ موقعیت خود و اموال باد آورده شان دست به هر کاری حتی کشتار مردم بی دفاع، تخریب مساجد و حسینیه ها و تجاوز به زنان مسلمان، می زنند و این رفتارهای شوم و قبیح خود را با توجیهاتی از قبیل فتنه ایران و... توجیه می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها