کد خبر: ۱۱۳۳۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
کامران باقری لنکرانی، پرویز فتاح، سعید جلیلی و غلامعلی حداد عادل جزو چند نفری هستند که نسبت به بقیه در ارزیابی‌های ما در صدر قرار گرفته‌‌اند، گفت: روال جبهه پایداری به این صورت است که در شورای مرکزی و در کمیته سیاسی ارزیابی کار صورت می‌گیرد و در هر مقطعی که به تصمیم منجر شد، به محضر حضرات آیات مصباح یزدی و خوشبخت برای تایید داده می‌شود.
598 به نقل از تسنیم؛ فاطمه آلیا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، با اشاره به انتخاب کاندیداهای جبهه پایداری گفت: یکی از انتظارات مردم و جبهه پایداری معرفی کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری و مجلس است.

وی افزود: یکی از رسالت‌های جبهه پایداری که از ابتدا نسبت به آن وعده داده بودیم، علاوه بر فعالیت‌های گفتمانی و فرهنگی، معرفی فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایدار ادامه داد: در این راستا حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر از افرادی که در معرض کاندیداتوری بودند را برر سی و تعدادی از آنها را انتخاب کرده‌ایم.

آلیا در این باره خاطرنشان کرد: ممکن است تا روز انتخابات افراد جدیدی به عرصه بیایند و در انتخابات ثبت نام کرده و بر این اساس، کاندیداهای جبهه پایداری دچار تغییر شوند ولی تا امروز فقط به ۴کاندیدا رسیده‌ایم که این افراد براساس معیارها و شاخص‌هایی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مطرح کردند، انتخاب شده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه فعلاً جبهه پایداری به ۴کاندیدا رسیده گفت: این جبهه معرفی فرد اصلح را به بعد موکول کرده است چرا که ممکن است افرادی جدید به کاندیداها اضافه شوند.

آلیا با اشاره به اینکه کامران باقری لنکرانی، پرویز فتاح، سعید جلیلی و غلامعلی حداد عادل جزو چند نفری هستند که نسبت به بقیه در ارزیابی‌های ما در صدر قرار گرفته‌‌اند، گفت: روال جبهه پایداری به این صورت است که در شورای مرکزی و در کمیته سیاسی ارزیابی کار صورت می‌گیرد و در هر مقطعی که به تصمیم منجر شد، به محضر حضرات آیات مصباح یزدی و خوشبخت برای تایید داده می‌شود چرا که تصمیمات جبهه پایداری بدون تایید شورای فقها وجاهت و اعتباری ندارد.

وی در خصوص احتمال معرفی کامران باقری لنکرانی به عنوان کاندیدای جبهه پایداری، گفت: باقری لنکرانی جزو رتبه‌های بالاست، البته اول بودن وی را هم نمی‌توانم بگویم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: اینکه کدام نفرات به ترتیب، چه رتبه‌هایی را به دست آورده‌اند، قابل گفتن نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها