کد خبر: ۱۱۳۸۹۶
زمان انتشار: ۲۳:۴۹     ۲۷ بهمن ۱۳۹۱
تعدادي از داوري در جلسه كميته داوران برخي حركات و صحبت هاي سرپرست و مديرعامل پرسپوليس را با خنده هاي خود زير سوال بردند.

جام ورزشي؛ طي 2 روز اخير خبري از درون جلسه کميته داوران به بيرون درز کرده که اسباب ناراحتي رويانيان و مسئولان زيردست او را فراهم آورده است.


طبق اخبار رسيده به باشگاه پرسپوليس و مديران اين باشگاه، يکي از داوران معترض از اشتباهاتي که شيريني در طول مسابقات مرتکب شده، خاطراتي را از سرپرست پرسپوليس تعريف کرده که باعث خنده حضار شد.


برخي از داروان ديگر در اين جلسه نيز پس از اين برنامه «خنده بازار» که عليه شيريني راه افتاده بود، فضا را به گونه‌اي مهيا ديدند که عليه برخي ديگر از عوامل باشگاه پرسپوليس و حتي محمد رويانيان صحبت کرده و با ياد کردن سوتي‌هاي فوتبالي و حرکاتي که در اين مدت انجام دادند، عليه آن‌ها موضع‌گيري کنند.


طبق همين اخبار غير رسمي که به باشگاه پرسپوليس رسيد، در نهايت محمد رويانيان به اين قضيه اعتراض کرده و برخي از داوران را به سکوت و خويشتن‌داري بيشتر دعوت کرده تا قضيه ختم به خير شود.


در همين ارتباط شنيديم پس از اينكه اين خبر به گوش سرپرست پرسپوليس رسيده، آنها به شدت در حال پيگري واقعيت ماجرا از طريق منابع خبري مرتبط با خود هستند تا در صورت واقعيت ماجرا، اقدامات تندي عليه داوراني که در کميته داوران چنين فضايي را ايجاد کردند، انجام دهند.


حال بايد منتظر دور جديدي از کنش و واکنش‌هاي تند مسئولان باشگاه پرسپوليس و کميته داوران عليه يکديگر باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها