کد خبر: ۱۱۳۹۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
اتهام زنی جدید رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب:
باوجود ناپسندیده بودن نحوه اعتراض حاضرین در مراسم 22 بهمن به سخنرانی آقای لاریجانی، عمومی سازی خط خبري تشديد اختلافات و ناآرامي هاي سياسي در كشور توسط رسانه های داخلی با چه هدفی صورت می گیرد. حجم محکوم نمودن حوادث قم در این روزها آنقدر تشدید شده است که چهره های داخلی که حتی یک بارهم وقایع فتنه 88 را محکوم ننمودند اکنون با اعلام خطر لزوم برخورد با مسببین این حادثه فریاد زمان شناسی را سر می دهند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، وقایع هفته گذشته‌ی قم هر چند به علت حرمت شکنی عده ای اندک در اجتماع عظیم مردم قم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اسباب سوء استفاده ضد انقلاب و ناراحتی مراجع معظم تقلید از پرتاب کفش و مهر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) گردید. اما سوژه سازی برخی از رسانه های داخلی همسو با ضد انقلاب در متهم نمودن اشخاص و جریانات انقلابی فرصت مناسبی را برای تسویه حساب سیاسی جریانات انتخاباتی فراهم نموده است.


در این بین شاهد هستیم که علی رغم انتقاد بزرگان و مسئولین جبهه پایداری انقلاب اسلامی از حوادث 22 بهمن قم، حامیان رسانه ای حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی و همچنین سایت های حامی شهردار تهران و روزنامه ها جریان اصلاحات از آن روز تا کنون با درج گفتگو و تحلیل هایی تمامی تلاش خود را برای منصوب نمودن این حرکت به جبهه پایداری نموده اند.

شاید رسانه هایی که با ادعای اخلاق حرفه ای سال هاست تنها این شعار را تکرار می کنند نان خود را در این تهمت ها دیده و تمامی رعیت های رسانه ای خود را در این مسیر فعال نموده اند.

امروز نیز روزنامه اصلاح طلب بهار با درج مطلبی با عنوان "موضع دفتر مصباح علیه لاریجانی" با بریدن بخشی از مصاحبه مسئول دفتر علامه مصباح یزدی سعی در القاء مدیریت این حادثه توسط بزرگان جبهه پایداری انقلاب اسلامی نمود.



همچنین هفته گذشته یکی از روزنامه های اصولگرا! در یادداشتی عجیب حوادث قم را همسو با هتک حرمت عناصر فتنه در روز عاشورا دانست و ادعا نموده است که باید همانند فتنه 88 با این حادثه برخورد شود.

حال این سوال مطرح می گردد که باوجود ناپسندیده بودن نحوه اعتراض حاضرین در مراسم 22 بهمن به سخنرانی آقای لاریجانی، عمومی سازی خط خبري تشديد اختلافات و ناآرامي هاي سياسي در كشور توسط رسانه های داخلی با چه هدفی صورت می گیرد.

حجم محکوم نمودن حوادث قم در این روزها آنقدر شدت گرفته است است که چهره های داخلی که حتی یک بارهم وقایع فتنه 88 را محکوم ننمودند اکنون با اعلام خطر لزوم برخورد با مسببین این حادثه فریاد زمان شناسی را سر می دهند.

لازم به ذکر است که حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه مردمی که در این روز به توصیه رهبری و مراجع در راهپیمایی شرکت کردند حرمت شکن نبودند و در واقع باید صف حرمت شکنان را از مردم ولایی جدا کرد.

ایشان افزودند: اتفاقی که در مراسم سخنرانی رخ داد، توسط عده‌ای از افراد خاص صورت گرفت و مردم با بصیرت، هیچ‌گاه برای بیان اعتراضات و اقدامات خود از این شیوه‌ها استفاده نمی‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۸
۶۲
خوب اصلاح طلب ها هم باید مثل همیشه از آب گل آلود ماهی بگیرند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
این تقوای شماست که به گل نشسته این رابطه چه ربطی به شخصی مثل لاریجانی دارد هزاران مثل منو لاریجانی فدای عظمت و حرمت بی بی.
قید ایمانتو بزن
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
۵۰
۲۱
شرمنده ایم اقا
شرمنده ایم که عده ای نمی دانند وفکر می کنند که می دانند.
شرمنده ایم که اتفاقِ شهرمان،خاطرتان را آزرده کرد.
شرمنده ایم که حدیث غربت شما،خاطرِ شریفِ امام عصر را آزرده می کند
بی واسطه می گویم:شرمنده ایم یا بقیة الله.....
پاسخ
عبدالرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۱۲
۵
شما یک روز بعد از حرف های مبارک رهبری در مورد عدم اغتشاش وتشنج تیتر سومتون یکی از نمایندها رو با دو تا حرف متناقض بیان کردین این بهش نمیگن متشنج کردن جو و افکار عمومی چرا فقط تا وقتی که به نفع شما باشه اسمش تشنج نیست ولی وقتی بر خلاف شما شد میشه تشنج و اغتشاش و...
پاسخ
مسلمان ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۷۲
۱
دوستان قبل از سخنان رهبری مدعی بودند که حرکت مردمی بود الان می نویسید"عده ای اندک در اجتماع عظیم مردم قم"...
باید حتما رهبری خود وارد میدان شود بابصیرت ها..!!
در ضمن شمایی که شعار در مرقد امام را تشویق می کردید و از خوشحالی در پوست خود نمی گنجیدید دیدید که رهبری با آن کار هم مخالف بود. واقعا چهره شما بعد از سخنان رهبری دیدن داشت.
598 وجدان داشته باش تایید کن.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها