کد خبر: ۱۱۴۳۹۵
زمان انتشار: ۰۰:۰۲     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
تناقض گفتاری یکی نماینده، کمتر از ۲۴ ساعت از هشدارهای رهبری:
کمتر از 24 ساعت از سخنان رهبر انقلاب شاهد آن بودیم که سایت خبری تبلیغاتی شهردار تهران در مصاحبه ای با نماینده اصفهان که امروز صبح منتشر می کند از قول عوض حیدرپور اتهام اثبات نشده در دادگاهی را علیه شخص رئیس جمهور مطرح می کند. آقای عوض حیدپور که چند ساعت قبل در گفتگو با خبرگزاری مجلس با رهبری بیعتی مجدد نموده بود و سخنان ایشان را نصب العین برای خود خواند در این مصاحبه با اشاره به موضوع جلسات جریان انحرافی بیان می دارد: "طبق آمار و اطلاعاتی که ما از جلسات آنها داریم، قصدی که این گروه داشتند این بود که در بهمن ماه، آشوب را کف خیابان ها بکشانند."
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شاید عوض حیدرپور شهر رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی را بتوان در ردیف اولین اشخاصی دانست که پس از هشدارهای و تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی در خصوص بداخلاقی های یکشنبه دو هفته گذشته مجلس واکنش نشان داد و در مصاحبه ای با خبرگزاری مجلس شورای اسلامی بر نصب العین بودن فرمایشان دیروز رهبری انقلاب تاکید نمود.

جناب حیدرپور روز گذشته در گفتگو با خانه ملت درباره فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی غلط بوده است گفته بود: مجموعه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و امضا‌کنندگان استیضاح، فرمایشات معظم‌له را همواره نصب العین قرار می‌دهند.

نماینده مردم شهرضا در جایی دیگر از مصاحبه اش می گوید: چرا که فرمایشات رهبر معظم انقلاب همیشه برای مردم و مسئولان فصل‌الخطاب است و نمایندگان مجلس در رفتار‌های آینده خود فرمایشات مقام ولایت را نصب‌العین قرار خواهد داد.

حیدر‌پور با تاکید بر منویات رهبری مبنی بر لزوم اتحاد و وحدت میان مسئولان و قوا افزوده بود: بر اساس فرمایش مقام ولایت، رویکرد و حرکت مجلس تا پایان دولت دهم بر مبنای اصل برادری و وحدت میان مجموعه سه قوه خواهد بود.

اما با گذشت کمتر از 24 ساعت از سخنان رهبر معظم انقلاب و همچنین مصاحبه فوق الذکر این نماینده، شاهد آن بودیم که سایت خبری تبلیغاتی شهردار تهران در مصاحبه ای با ایشان که امروز صبح منتشر می کند از قول عوض حیدرپور اتهام اثبات نشده در دادگاهی را علیه شخص رئیس جمهور مطرح می کند.

آقای عوض حیدرپور که چند ساعت قبل در گفتگو با خبرگزاری مجلس با رهبری بیعتی مجدد نموده بود و سخنان ایشان را نصب العین برای خود خواند در این مصاحبه با اشاره به موضوع جلسات جریان انحرافی بیان می دارد: " طبق آمار و اطلاعاتی که ما از جلسات آنها داریم، قصدی که این گروه داشتند این بود که در بهمن ماه، آشوب را کف خیابان ها بکشانند."

این نماینده با متهم کردن رئیس جمهور به عنوان راننده اتوبوس جریان انحرافی بیان می دارد: " اگر جریان انحرافی را به خودرویی مانند اتوبوس تشبیه کنیم، راننده این خودرو شخص رئیس جمهور است. در سخنرانی وی در مراسم 22 بهمن ماه نیز این را نشان داد که این جریان توسط شخص ایشان در حال حمایت شدن است."

حال این سوال مطرح می شود که در صورت صحیح بودن مصاحبه درج شده در سایت خبری حامی شهردار تهران، چگونه می شود یک نماینده پس از نهی و هشدارهای مکرر رهبری معظم مبنی بر عدم بیان اتهام ثابت نشده در گفتگو با یک رسانه خبر از آشوب خیابانی با مدیریت رئیس جمهور را می دهد.

جا دارد که مسئولان نظارتی مجلس و همچنین سایر نهادهای مسئول ادعای این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس را بررسی نموده از بیان اتهام های اثبات نشده در دادگاه طبق فرمایشان رهبر معظم انقلاب شدیداً جلوگیری نمایند.

در آخر آقای عوض حیدرپور را بار دیگر به خواندن سخنان روز گذشته رهبری و همچنین مصاحبه روز گذشته خوشان با خبرگزاری مجلس دعوت می کنیم.

لازم به ذکر است که مصاحبه عوض حیدرپور در دقیقه های نخست بامداد امروز توسط یکی از سایت های زنجیره ای حامی شهردار تهران منتشر گردیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
ايول تحليل و دقت را حال كردم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها