کد خبر: ۱۱۴۴۱۳
زمان انتشار: ۲۲:۳۷     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
ميرتاج‌الديني:
معاون رئيس‌جمهور: دولت نیز برخود فرض می‌داند همانند همیشه بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی را پایان‌بخش همه مسائل بداند.
به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد‌رضا میر‌تاج‌الدینی امروز طي گفتگويي با اشاره به اهمیت بیانات روشن و صريح رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل داخلي و خارجي‌ اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب همه موضوعات است.

وي با اشاره به حضور شگفت‌انگيز مردم در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ادامه داد: مسئولان بايد با توجه به حضور گسترده مردم و حمايت آنان از انقلاب و كشور نسبت به يكديگر منسجم تر و همچنين در جهت خدمت به مردم و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری كوشش و تلاش بيشتري داشته باشند.

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حادثه قم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت:  ایشان بیانات روشن و شفافی درباره ابعاد مختلف این حادثه به طور جامع بیان کردند و دولت نیز برخود فرض می‌داند همانند همیشه بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی را پایان بخش همه مسائل بداند.


حجت الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی با بیان این که متاسفانه برخی‌ها خواستند حادثه قم را به طرفداران دولت نسبت دهند، اظهارداشت: این حادثه از سوی هیچ جریان سیاسی تایید نشده و در اين مورد رهبری تکلیف همه را روشن كرده اند.

وی در باره تشریح بیانات رهبری در ابعاد بین‌المللی نیز گفت: مواضع دولت در عرصه‌های بین المللی همواره منطبق با مواضع رهبری بوده و هست.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی افزود:مواضع رهبری درباره پرونده هسته‌ای و مذاکره ایران با آمریکا همواره بسیار مستدل، جامع و منطقی است و این آمریکا است که به یک رفتار دوگانه مبتلا شده و از یک سو با تشدید تحریم‌ها می‌خواهد حرف خود را به کرسی بنشانند و از سوی دیگر برای هدایت افکار عمومی جهان بحث مذاکره با ایران را مطرح می‌کند.

وی اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تصریح کرده‌اند، نظام اسلامی و ملت ایران برعکس دولتمردان آمریکایی، اهل منطق هستند، بنابر این اگر از طرف مقابل حرف و رفتار منطقی ببینند به آن پاسخ مناسب می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی درادامه با بیان این که موضع دولت در این راستا منطبق با نظرات رهبری است؛ تصریح کرد: رییس جمهوری در سخنان خود در مصر و نشست‌های دیگر در داخل و خارج کشور به طور شفاف درباره پرونده هسته‌ای کشورمان و مذاکره ایران با آمریکا بیان کرد.

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی یادآور شد: دولت عزم خود را در ماه‌های پایانی عمر خود برای حل مشکلات دوچندان کرده است و با تکمیل پروژه های ناتمام و تدبیر سعی دارد تا مشکلات پیش آمده در مسائل کشور به ویژه اقتصادی را تسهیل نماید.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی بااشاره به دیگر فرازهای بیانات رهبر معظم انقلاب درباره همکاری و هم افزایی میان مسوولین، تاکید کرد: با توجه به شرایط مختلفی که در مسائل اقتصادی کشور پیش می‌آید؛ انتظار می‌رود برای حل آن شاهد همکاری‌های لازم از سوی سایر قوا به خصوص مجلس باشیم.

معاون رییس جمهوری در ادامه ابراز امیدواری کرد که با بیانات شیوای رهبر معظم انقلاب فصل جدیدی در همکاری بین قوا آغاز شود تا دولت در چند ماه باقی مانده از عمر خود بتواند با آرامش بیشتری نسبت به امور اجرایی کشور و خدمت به مردم کارها را پیش ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی، اظهارداشت: این امر مستلزم همکاری و هم افزایی بیشتر قوای سه گانه کشور نسبت به یکدیگر برای حل مشکلات کشور به ویژه در بعد معیشتی است که می‌تواند راهگشا و موثر واقع شود.

وی در ادامه یادآور شد: همانطور که از بیانات رهبری استنباط می‌شود آرامش در کشور و رفاقت و همراهی مسوولین نقش اساسی را در مقابله با دشمنان نظام و برای عبور از سختی‌ها و مشکلات داخلی دارد.

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی افزود: بر این اساس باید از نشر مطالب تنش زا از سوی برخی‌ها میان قوا اجتناب کنیم تا آرامش تداوم داشته باشد و با این اقدام در واقع تبعیت عملی از بیانات بسیار تعیین کننده رهبری را به نمایش بگذاریم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب روز گذشته (شنبه) در دیدار بسیار پرشور هزاران نفر از مردم تبریز، در سخنانی بسیار مهم به تشریح رفتار و گفتار غیرمنطقی دولتمردان آمریکا در بحث مذاکره و تبیین رفتار منطقی ملت و نظام اسلامی، حضور پرشکوه و عزتمند ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و نکاتی در باب مساله اخیری که در مجلس رخ داد، پرداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها