کد خبر: ۱۱۴۴۱۵
زمان انتشار: ۲۳:۵۷     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
«حاشیه» به شماره هشتم رسید:
پروند‏ه ویژه این شماره، در استقبال از دیدار اخیر مقام معظم رهبری با حوزویان در خراسان شمالی، به موضوع «حوزه سکولار» می‏پردازد. از جمله عناوین این پرونده عبارتند از: چرا امام خمینی سکولار نبود؟؛ اشكال به خود آقايانى است كه كنار مى‏نشينند؛ گزارشی تاریخی از مواجهه امام خمینی (ره) با سکولاریسم حوزوی؛ منظومه مسائل حوزه و نظام اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب؛ مهمترین شبهه روزگار ما؛ و زندگی و زمانه محقق کرکی (شیخ الاسلام حکومت صفوی).
«جز روز دامادی، هرگز دیر سر کلاس نرفتم»، عنوان تیتر اصلی این شماره است که به زندگی و تجربیات طلبگی حضرت آیت‏الله محمدعلی گرامی اختصاص دارد. گزارش ماه این شماره، از طرح جدید اصلاح نظام آموزشی حوزه می‏گوید و همچنین نگاهی به زندگی پربرکت حضرت آيت‌الله العظمی مجتبي تهراني دارد.

به گزارش سرویس اندیشه دینی پایگاه 598، پروند‏ه ویژه این شماره، در استقبال از دیدار اخیر مقام معظم رهبری با حوزویان در خراسان شمالی، به موضوع «حوزه سکولار» می‏پردازد. از جمله عناوین این پرونده عبارتند از: چرا امام خمینی سکولار نبود؟؛ اشكال به خود آقايانى است كه كنار مى‏نشينند؛ گزارشی تاریخی از مواجهه امام خمینی (ره) با سکولاریسم حوزوی؛ منظومه مسائل حوزه و نظام اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب؛ مهمترین شبهه روزگار ما؛ و زندگی و زمانه محقق کرکی (شیخ الاسلام حکومت صفوی).

فرار مغزها در حوزه؛ طلبگی بدون تلویزیون ال‏ای‏دی؛ ترجمه ای که به چاپ بیستم رسید؛ چگونه سخنرانی کنیم؟؛ گام‌به‌گام، همراه با یک تبلیغ جهادی؛ کلیدهای طلایی تبلیغ؛ خوب درس خواندن یعنی چه؟ از دیگر مطالب خواندنی این شماره از حاشیه هستند.

برای تهیه ماهنامه حاشیه می‌توانید از طریق نمایندگی‌های حاشیه در حوزه‌های علمیه سراسر کشور، کتاب‌فروشی‌های معتبر  و یا واریز وجه به حساب شماره 80014588983 نزد بانک پارسیان شعبه آراژانتین بنام پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی یا شماره کارت 6221061042607897 و ارسال شماره فیش واریزی و نشانی پستی خود به پیامک 200097230 اقدام نمایید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها