کد خبر: ۱۱۴۴۲۵
زمان انتشار: ۰۷:۰۱     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
مشکلات رقیب نتانیاهو از آنجایی شدت گرفت که وی در مصاحبه ای گفت که با همسر نتانیاهو در کلاس های تروریسم شرکت داشته است
منابع خبری نزدیک به بنیامین نتانیاهو احتمال پیوستن نفتالی بنت، رهبر حزب راستگرای افراطی «حبیت هایهودی» به کابینه آینده رژیم‌صهیونیستی را به دلیل اختلافات شخصی نتانیاهو و بنت غیرممکن می دانند.

به گزارش افکارنیوز به نقل از هاآرتض، یکی از نزدیکان نتانیاهو در این باره می گوید: "تمام این موارد شخصی است؛ نتانیاهو بنت را در کابینه نمی خواهد چرا که دیواری بین آنهاست. اگر شخص دیگری رهبر حزب حبیت هایهودی بود امکان توافق نتانیاهو با وی در درازمدت وجود داشت. "
این منبع افزود: "به جای بحث درباره مسائل سیاسی نتانیاهو هرگونه ملاقات یا حتی مکالمه تلفنی با بنت را رد کرده است."

منابع نزدیک به نتانیاهو معتقدند که به درستی مشخص نیست درگیری های شخصی بنت و نتایناهو تا چه حد بر همکاری آنها تاثیر منفی گذاشته یا نتانیاهو تا چه حد در آغاز این همکاری موفق عمل می کند."

یک دانشیار در این زمینه معتقد است که بسیار سخت است که بفهمیم بنت تا چه حد در پیوستن به کابینه نتانیاهو موفق خواهد شد و یا بعد از آن تا چه حد در کابینه به عنوان وزیر دوام می آورد. آنچه که مشحص است این است که بنت دسترسی آزاد به نتانیاهو ندارد.

بنت در سال ۲۰۰۶ به مدت ۱۸ماه به عنوان رئیس دفتر نتانیاهو مشغول به کار بود. مشکلات گزارش شده او با همسر نتانیاهو زمانی تیتر اخبار شده بود. بنت در یک مصاحبه کوتاه تلویزیونی در قبل از انتخابات به شوخی گفت که با همسر نتانیاهو در کلاس تروریسم شرکت داشته است. بنت در جدیدترین مصاحبه خود با یک رادیوی اسرائیلی گفته است که از بابت آن شوخی متاسف است و اگر کسی با نتانیاهو مشکل دارد باید به خود او حمله کند نه همسرش!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها