کد خبر: ۱۱۴۵۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
خبر پایگاه "اخبار بلدنا" از سفر جان کری به دمشق:
پایگاه خبری "اخبار بلدنا" اردن از سفر قریب الوقوع "جان کری" وزیر خارجه آمریکا به دمشق خبر داده است. این در حالی است که که در هفته جاری برای اولین بار مقامات آمریکایی سخن جدیدی درباره سوریه بر زبان راندند و آن این بود که پنتاگون عبارت " راه حل مسالمت آمیز" را در قبال این کشور به کار گرفت و از گسترش نفوذ جبهه "النصره" هشدار داده است. البته کارشناسان و تحلیلگران با اشاره به شکست قطعی و حتمی توطئه ضد سوری و تغییر موضع جدی مقامات کاخ سفید در قبال بر این مسئله تاکید دارند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، همزمان با پاکسازی بسیاری گروه های تروریستی حاضر در مناطق مختلف شهری در سوریه و شکست پیاپی برنامه های تهاجمی آمریکا و دولت های غربی در تشدید بحران و تغییر حکومت بشار اسد شاهد آن هستیم که این بار آمریکا با حربه مذاکره به سراغ سوریه می رود.

در همین خصوص پایگاه خبری "اخبار بلدنا" اردن از سفر قریب الوقوع "جان کری" وزیر خارجه آمریکا به دمشق خبر داده است.

در این خبر بر این موضوع تاکید شده است که "جان کری" در چارچوب سفر دوره ای که به خاورمیانه دارد، در نظر دارد به سوریه سفر و حل بحران سیاسی این کشور را اعلام کند که این سفر در صورت انجام خود به آن معنی است که روند توطئه ها و دسیسه چینی ها علیه امنیت و ثبات سوری ها به خط پایان رسیده است و سران دیکتاتور عرب تسلیم وحدت و یکپارچگی ای شده اند که بین ملت سوریه با سران این کشور وجود دارد.



در این خبر زمان سفر "جان کری" به سوریه اوایل ماه آوریل اعلام شده است.

این در حالی است که که در هفته جاری برای اولین بار مقامات آمریکایی سخن جدیدی درباره سوریه بر زبان راندند و آن این بود که پنتاگون عبارت " راه حل مسالمت آمیز" را در قبال این کشور به کار گرفت و از گسترش نفوذ جبهه "النصره" هشدار داده است.

حتی وزیر خارجه آمریکا در سخنانی با اشاره به نهایت اهمیت پرونده سوریه برای وی تاکید کرد: در سفر دوره ای که در ماه جاری میلادری به اروپا و خاورمیانه خواهد داشت درباره ایجاد راه حلی برای این موضوع تمرکز خواهد داشت و نه موضوع مذاکره فلسطینی- اسرائیلی.

 البته کارشناسان و تحلیلگران با اشاره به شکست قطعی و حتمی توطئه ضد سوری و تغییر موضع جدی مقامات کاخ سفید در قبال بر این مسئله تاکید دارند.

 هرچند که برخی خبرها حاکی از تماس های غیر مستقیم مقامات آمریکایی و اروپایی با "بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه است و حتی برخی از سران عرب هم در صدد برقراری تماس و رابطه با نظام سوریه از طریق میانجی هستند.

اما این به آن معنی نیست که رای و نظر واشنگتن در قبال نظام سوریه تغییر کرده باشد بلکه قطعا آنگونه که سابقه آمریکایی ها و اقدامات خصمانه شان نشان می دهد، قطعا راهی جدید برای ضربه زدن به ملت سوریه در پیش خواهند گرفت که باید گفت هر راه و گزینه ای را برگزینند با توجه به وحدت و یکپارچگی که بین ملت و دولت سوریه وجود دارد، همه دسیسه هایشان محکوم به شکست است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
شبکه جم و منافقین در راهروی بی بی سی/فیلم و سند
http://jamnews.ir/fa/FullStory/News/?NewsId=151335&CatID=11
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها