کد خبر: ۱۱۵۱۴۸
زمان انتشار: ۲۳:۳۵     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
گفته می‌شود یک شرکت تولید شکلات قرار است اسپانسر تراکتورسازی در آسیا شود. ابراهیمی در این باره می‌گوید: ما که هنوز نه شکلات دیده‌ایم و نه شکلات خورده‌ایم

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- محمد ابراهیمی بعد از یک دوره مصدومیت حالا روزهای خوبی را در ترکیب تراکتورسازی سپری می‌کند.

ابراهیمی درباره شرایط تراکتورسازی می‌گوید: «شرایط خیلی خوبی داریم. بازی سختی روبه‌روی گهر انجام دادیم و خوشبختانه ۳ امتیاز را کسب کردیم. حالا هم آماده می‌شویم برای بازی با فجرسپاسی. تیمی که امیدوارم روبه‌روی ما تهاجمی بازی کند تا ما بتوانیم فوتبال زیبای خود را ارائه بدهیم. اگر ۳ امتیاز این بازی را بگیریم با روحیه خوب به مصاف الجزیره خواهیم رفت. در آن بازی هم به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم. امیدوارم بالا‌تر از ۸۰ هزار نفر به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم روز سختی برای الجزیره رقم بزنیم.»

ابراهیمی درباره این موضوع که گفته می‌شود تنها ۵۰ هزار بلیت برای این بازی فروخته می‌شود می‌گوید: «من هم این موضوع را شنیدم ولی امکان ندارد چنین اتفاقی رخ بدهد.‌ای اف سی دنبال این است که ورزشگاه‌ها پر شود. ورزشگاه ما به اندازه ۸۰ هزار نفر جا دارد، مسئولان‌ ای اف سی هم آمده‌اند و امکانات را دیده‌اند و تایید هم کرده‌اند. حالا یک سوال دارم. مگر ورزشگاه آزادی را نمی‌گویند ۱۰۰ هزار نفری است؟ آیا ۵۰ هزار بلیت می‌فروشند؟ مردم آذربایجان چندین سال است منتظر چنین روزی هستند و می‌خواهند بازی تیم‌شان را از نزدیک ببینند اما نمی‌دانم این قانون از کجا در آمده؟ آیا اگر ورزشگاه آزادی هم بود می‌گفتند ۵۰ هزاربلیت بفروشید؟»

حرکات تونی اولیویرا به یکی از سوژه‌های فوتبال ایران تبدیل شده. ابراهیمی در این باره می‌گوید: «تونی در تمرین آدم آرامی است اما این حرکات او فقط مال ۹۰ دقیقه بازی است. او به تراکتورسازی تعصب دارد و دوست دارد تیمش ببرد. او انسان باشخصیتی است که کنار زمین هیجان و تعصب دارد. فکر می‌کنم بالا‌ترین هیجان او هم مربوط می‌شد به بازی با ملوان و توپی که من لو دادم كه از ناراحتی روی زمین خوابید!»

خیلی‌ها بعد از آن بازی گفتند تونی با ابراهیمی مشکل دارد اما ابراهيمي اين موضوع را رد مي‌كند: «دیدید که در بازی‌های بعد هم بازی کردم و مشکلی بین‌مان نبود. ضمن این‌که همه ما نگران سلامتی تونی هستیم. حتی چند بار بزرگ‌ترهای تیم صحبت کردند تا او کمتر هیجان‌زده شود که کارساز نشد. امیدوارم تونی سال‌ها زنده باشد و بتواند مربیگری کند. ضمن این‌که دوست دارم اگر یک روز قرار است تونی از تراکتورسازی برود با قهرمانی از تیم ما جدا شود.»

ابراهیمی درباره محرومیت دهنوي از بازی مقابل الجزیره می‌گوید: «آرزوی هر تیمی داشتن قاسم دهنوی است. او بازیکنی است که در چند پست بازی می‌کند و می‌تواند کارساز باشد. متاسفم که نمی‌توانیم در این بازی از دهنوی استفاده کنیم اما امیدوارم بازیکنی که جایگزینش می‌شود بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد تا اولین بازی‌مان را در آسیا با برد پشت سر بگذاریم.»

گفته می‌شود یک شرکت تولید شکلات قرار است اسپانسر تراکتورسازی در آسیا شود. ابراهیمی در این باره می‌گوید: «ما که هنوز نه شکلات دیده‌ایم و نه شکلات خورده‌ایم. آب نبات هم به ما نداده‌اند اما امیدوارم مشکلات مالی هر چه زود‌تر حل شود. سردار جعفری شب و روز دنبال این است که پول به باشگاه بیاورد. او به تنهایی تلاش می‌کند. امیدوارم تلاش‌های او کارساز شود و هر چه زود‌تر مشکلات مالی به پایان برسد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها