کد خبر: ۱۱۵۷۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
در حاشیه دیدار دوستانه پرسپولیس و تیم ملی نوجوانان، علی کریمی پس از مدت ها به میدان مسابقه برگشت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی روز گذشته مقابل آلومینیوم هرمزگان ساعت 2 بامداد به تهران رسید. از همین رو بنابر توافقات قبلی با بازیکنان ذخیره خود از ساعت 15:30 امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی نوجوانان رفته که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانیم:

 

* مهدی مهدوی‌کیا ساعت‌ها قبل از تمرین امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد و زیر نظر کادر پزشکی تمرینات خود را دنبال کرد.

 

* علی کریمی با رفع مصدومیت امروز بالاخره پس از مدت‌ها در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت. وی ابتدای بازی با مجتبی حسینی و بزیک در خصوص بازی با آلومینیوم به گفت‌وگو پرداخت.

 

* هواداران پرسپولیس که با گذشت زمان به تعداد آنها اضافه می‌شد، پس از گذشت 20 دقیقه از بازی محمد رویانیان را تشویق کردند و از وی خواستند تا مقابل ناداوری‌ها ایستادگی کند. آنها شعارهایی همچون «عسگری تبانی مافیای جهانی»، «عسگری عدالت خجالت خجالت»، «عسگری حیا کن دپارتمان داوری را رها کن» می‌دادند.

 

* علی کریمی در دقیقه 20 بازی ناگهان تعادل خود را از دست داد و به همین دلیل لنگ‌لنگان بازی را دنبال کرد. کریمی دقایقی همین طور بازی را پیگیری کرد، اما سپس به حالت عادی بازگشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها