کد خبر: ۱۱۶۱۲۶
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
«ما مي خواهيم يك رسانه فضول در ميان اپوزيسيون باقي بمانيم. بنابراين ابايي نداريم كه مثلا كيهان شريعتمداري از اين فضولي ها سود ببرد».
اين مطلب را پايگاه اينترنتي ايران گلوبال در پاسخ به فشار ديگر رسانه ها و محافل ضد انقلاب نوشته كه معتقدند سايت مذكور عامل جمهوري اسلامي است. در يكي از اين اعتراض ها آمده است «چرا تمامي خبرهايي كه در سايت هاي وزارت اطلاعات[!؟] مثل باشگاه خبرنگاران و رجا و... براي كوبيدن شخصيت هاي اپوزيسيون استفاده مي شود تماما با استناد به خبرهاي درج شده در سايت ايران گلوبال است و شما مي آييد و مي گوييد ببخشيد....».
در واكنش به اين اعتراض ها، «كيانوش- ت» از گردانندگان ايران گلوبال نوشت: به نظر من به مديران اين رسانه ها آموزش داده شده است كه چگونه عليه اپوزيسيون خبرسازي شود. معمولا دو يا سه نشريه مثل كيهان و يا فارس نيوز از چنين اختياراتي برخوردارند و بقيه به نقل از آنان مي نويسند[!!]
وي با بيان اين كه شخصا متوجه شدم كه در برخي موارد پس از گذشت چند دقيقه اي كه اخبار روي خروجي سايت ايران گلوبال قرار گرفت؛ از سوي آنان مانيتور شده، مي نويسد: حال پرسش اساسي اين است كه چرا آنان از ميان ده ها سايت شناخته شده اپوزيسيون؛ ايران گلوبال را بعنوان منبع خود انتخاب مي كنند. بنظر مي رسد كه دليل اش اين باشد كه آنان نمي خواهند براي يك سايت مشخص وابسته به جناح معيني از اپوزيسيون تبليغ نمايند ضمن اينكه ما با اخبار دريافتي، مصلحتي برخورد نمي كنيم.
«كيانوش ايران گلوبال» مي نويسد: در تمام اين سالها از درون و بيرون سايت سعي كردند كه ايران گلوبال را «خطي» نمايند و در مقاطعي هم پيشنهاداتي از سوي گروه هاي سياسي به ما شده بود كه به ارگان سياسي آنان مبدل شويم كه چنين نكرديم. ايران گلوبال در تلاش است كه بعنوان يك رسانه «فضول» و دمكرات بماند. بنابراين به خود ترس راه نمي دهيم كه كيهان شريعتمداري از اين «فضولي ها» سود برد.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها