کد خبر: ۱۱۶۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از ايرنا؛ حميد رسايي با اشاره به توصيه هاي رهبري به مسوولان، نخبگان و رسانه ها افزود: مقام معظم رهبري خطاب به مسوولان كشور توصيه داشتند كه اگر دلخوري وجود دارد نبايد اخم اين دلخوريها را به مردم نشان داد و خود را از صحنه دور كرده و كار مردم را بر روي زمين بگذاريم بلكه بايد در جلسات خصوصي در جهت رفع اين دلخوريها به قوانين اساسي، مباني ديني و شرعي رجوع كنيم.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به توصيه رهبري به رسانه ها، گفت: رسانه ها نبايد فضا را ملتهب كنند در حالي كه از سوي رسانه ها و خبرنگاران روندي در كشور حاكم شده كه براي نشان دادن رسانه خود در ثانيه و دقيقه كوچكترين خبر را درج مي كنند آن هم خبري كه در حد يك احتمال بوده و قطعي نشده است.
وي ادامه داد: اين دسته از رسانه ها بر روي اخبار احتمالي خبرسازي و موج سازي مي كنند و در نهايت بازخوردها اين اخبار در جامعه ديده مي شود و در ظاهر كشور را كشوري بحراني و پر آشوب نشان مي دهد و اين مساله همان نكته اي است كه رهبر انقلاب اسلامي توصيه كردند كه رسانه ها از اين فضا اجتناب كنند.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: به عنوان مثال در مجلس شوراي اسلامي برخي از خبرنگاران در خصوص مسايلي صحبت مي كنند كه در حد احتمال است و با چينش برخي از احتمالات در كنار هم مساله اي را بزرگ جلوه مي دهند.
رسايي ضمن انتقاد از برخي مسوولان در انجام مصاحبه با خبرنگاران در خصوص برخي احتمالات، گفت: برخي از مسوولان تصور مي كنند بايد در تمام مسايل جوابگوي خبرنگاران باشند هرچند كه دانستن حق مردم است اما نبايد با بيان احتمالات ذهن مردم را مشوش كرده و اختلافات را دامن بزنيم.
وي ادامه داد: مسوولان بايد توجه داشته باشند كه در خصوص مسايلي صحبت كنند كه قطع و يقين شده كه در اين صورت براساس وظيفه نبايد در اطلاع رساني كوتاهي داشته باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها