کد خبر: ۱۱۷۳۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
عضو فراكسيون زنان مجلس از سفر خود و يكي ديگر از اعضاي اين فراكسيون به نيويورك، به منظور شرکت در "کنوانسیون مقام زن" در سازمان ملل در روز دوشنبه(14 اسفندماه) خبر داد.
سکینه عمرانی نماينده مردم سميرم در مجلس شوراي اسلامي  در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از سفر خود، نیره اخوان‌بی‌طرف نماينده مردم اصفهان و نماینده‌ای از وزارت امور خارجه به نیویورک، به منظور شرکت در "کنوانسیون مقام زن" در سازمان ملل، در روز دوشنبه(14 اسفندماه)خبر داد و گفت: در این اجلاس نمایندگان جمهوری اسلامی ايران در سخنراني‌هاي خود، مواضع ایران را در ارتباط با تعدیل و ممانعت از خشونت علیه زنان در حوزه قانونگذاری و اجرا تشريح خواهند كرد.


عضو كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي در خاتمه خاطرنشان کرد: در دیدارهایی که در جریان این سفر با نمایندگان کشورهای مختلف صورت می‌گیرد، CD‌ها و کاتالوگ‌هايي به زبان انگليسي که حاوی مواضع نظام اسلامی و بیانات حضرت امام خميني (ره) درباره جایگاه زنان است، در اختیار شرکت‌کنندگان اجلاس قرار خواهد گرفت.

شايان ذكر است؛ هیئت ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس مقام زن فردا، دوشنبه(14 اسفند‌ماه)به منظور شركت در "کنوانسیون مقام زن در سازمان‌ملل" به نیویورک می‌روند و روز جمعه (18اسفندماه)، به کشور باز خواهند گشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها