کد خبر: ۱۱۷۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
پایگاه اطلاع رسانی آثار آیت الله مصباح یزدی کتب و مقالات علمی وی را در فضای مجازی معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ارائه آثار بزرگان علمی در فضای مجازی فرصتی مناسب برای آشنایی با افکار و اندیشه‌های مدون وی است.

پایگاه اطلاع‌رسانی آثار آیت‌الله مصباح یزدی در فضای مجازی تلاش کرده است تا با ارائه کتاب‌ها، مقالات، درس ها، سخنرانی ها، پرسش و پاسخ، مناظره ها و مصاحبه ها و میزگردها به دغدغه علمی جویندگان دانش پاسخی مناسب دهد.

در بخش کتاب ها می‌توان با آثار قلمی این عالم بزرگوار چون خداشناسی، کیهان شناسی، انسان‌شناسی، اخلاق در قرآن، پرتویی از امامت و ولایت در قرآن کریم، قرآن در آیینه نهج البلاغه، راهیان کوی دوست، جامی از زلال کوثر، شرح الهیات شفاء، شرح اسفار، شرح نهایه الحکمه و ... آشنا شد.

در این پایگاه این امکان فراهم آمده است تا محققین با توجه به دسته بندی موضوعی تفسیر و علوم قرآنی، گفتار و سیره معصومین، فلسفه و منطق، کلام و فلسفه دین، اخلاق و عرفان، علوم انسانی و اجتماعی و فرهنگی به کتاب ها مراجعه کنند.

در بخش می توان فایل صوتی و چکیده مجموعه سخنرانی های آیت الله مصباح یزدی را همچون درس‌هاى اخلاق با موضوع فتنه در سال 88، سیمای شیعیان در کلام امیر مؤمنان در سال 87، شرح حدیث قدسی در سال 84، شرح خطبه قاصعة در سال 83 دریافت کرد.

پایگاه اطلاع رسانی آثار آیت الله مصباح یزدی به نشانی http://www.mesbahyazdi.org در فضای مجازی قابل دسترسی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها