کد خبر: ۱۱۷۸۴۱
زمان انتشار: ۰۷:۰۲     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
598 به نقل از کیهان: مفسر راديو اسرائيل ضمن ابراز خشم نسبت به ناتواني غرب در مقابل ايران، از گروه هاي اپوزيسيون خواست به حمايت هاي غرب اميد نبندند و خود كاري بكنند.

منوشه امير مي گويد رفتار غرب در برابر برنامه اتمي ايران عبرت آموز است و بايد از آن درس عبرت گرفت. رفتار كشورهاي غربي در گفت وگوهاي اتمي در آلماتي قزاقستان و ارزيابي هاي نسبتا خوش بينانه اي كه از جانب بلندپايگان ايراني مطرح شد، و اصولا شيوه رفتار اروپا و آمريكا در مذاكرات هسته اي با جمهوري اسلامي ايران، مي تواند براي مخالفان رژيم كه اميد به غرب دوخته اند بسيار آموزنده باشد.

وي مي افزايد: شيوه رفتار كشورهاي غربي است كه براي جلوگيري از اتمي شدن حكومت ايران، از بخش اعظم منافع اقتصادي خويش صرفنظر كرده و با اجراي تحريم هاي فزاينده تلاش مي كنند رژيم ايران را از ادامه برنامه هاي اتمي بازدارند. ولي پرسش دقيقا در اين جاست كه اگر غرب به سود خود مي داند از اتمي شدن حكومت ايران جلوگيري كند، پس اين مماشات چيست؟ چرا غرب قاطعيت نشان نمي دهد و هربار كه يك دور از گفت وگوهاي اتمي بدون نتيجه پايان مي يابد و به عبارتي ديگر، كاملا به شكست مي انجامد بلافاصله قرار دور بعدي مذاكرات را مي گذارند كه مبادا اين تصور ايجاد شود كه آب در هاون مي كوبند و وقت خود را تلف مي كنند و با اين رفتار به رژيم ايران امكان مي دهند كه همچنان برنامه هاي هسته اي را دنبال كند.

منوشه امير (منوچهر ساچمه چي) كه نزديك 50 سال است به فلسطين اشغالي رفته و در خدمت رژيم صهيونيستي درآمده، همچنين گفته است: بي ترديد غرب همانند من و شما به خوبي آگاهي دارد كه حكومت ايران به موشك هايي مجهز گرديده كه نه تنها تا اسرائيل مي رسند، بلكه قادرند كشورهاي غربي را نيز هدف قرار دهند. همان موشك ايراني كه ظاهرا آن ميمون را به فضا برد و به ادعاي حكومت ايران سالم به زمين بازگرداند، روزي كه تنظيم شود خواهد توانست پايتخت هاي همه كشورهاي اروپايي از رم و برلين تا پاريس و لندن را هدف قرار دهد. اكنون ساليان دراز است كه حكومت ايران پنهاني مشغول طراحي و تلاش براي توليد موشكي است كه برد آن به ده هزار كيلومتر و بيشتر برسد. چنين موشكي در آينده خواهد توانست كرانه هاي خاوري كشور پهناور ايالات متحده را نيز (از ايالت نيويورك تا ايالت فلوريدا) هدف قرار دهد.

او با بيان اينكه غربي ها راه مماشات و بطالت را در پيش گرفته اند و قاطعانه در برابر ايران نمي ايستند، افزود: بارها از جانب افراد اپوزيسيون شنيده ايم كه خيزش مخالفان بدون پشتيباني قاطع و عملي غرب امكان پذير نخواهد بود زيرا حكومت، آشوب را پيش از آن كه شكل بگيرد در نطفه خفه خواهد كرد. اما بايد گفت ابتدا از مخالفان حركت و پس از آن از كشورهاي غربي بركت[!]

در حالي كه سران رژيم صهيونيستي جريان آشوب طلب را سرمايه خود معرفي كرده بودند، منوشه امير توصيه مي كند: اين را اپوزيسيون در داخل و خارج بدانند و آويزه گوش كنند كه بي آن كه در انتظار چراغ سبز بيگانگان باشند، بكوشند خود جنبش درست كنند.

وي توضيح نمي دهد كه نوكران منفور آمريكا و اسرائيل و انگلستان چگونه بايد چيزي جز نفرت و انزجار در ملت ايران برانگيزند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها