کد خبر: ۱۱۸۰۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
موسسه عمران و بازسازی مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی خواستار حضور گسترده فلسطینیان در محوطه‌های مسجد الاقصی و مشارکت در کلاس‌های حفظ قرآن به منظور دفاع از این مسجد مبارک در مقابل بی حرمتی و جنایت‌های صهیونیست‌ها شد.

به گزارش598، به نقل از  خبرگزاری فارس، مدیر موسسه عمران و بازسازی مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی در بیانیه‌ای مطبوعاتی در واکنش به حادثه اهانت افسر صهیونیست به قرآن کریم و تلاش نماینده کنست برای یورش به مسجد قبه الصخره تاکید کرد که نظامیان ارتش صهیونیستی از هر وسیله ای برای جریحه دار کردن احساسات و عواطف مسلمانان بهره می گیرند.

«حکمت نعامنه» تلاش «فیگلین» برای ورود به قبه الصخره با تکیه بر مصونیت پارلمانی خویش را که همواره از آن برای اجرای اهداف و طرح‌های شوم خود استفاده می کند، به شدت محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نعامنه چنین اقدامات تکراری را هشداری برای تمامی مسلمانان جهان خواند و تصریح کرد که رژیم صهیونیستی تنها به اشغال مسجد مبارک الاقصی و هتک حرمت آن اکتفا نکرده، بلکه قرآن کریم را نیز مورد اهانت قرار داده است.

وی افزود: ما از تمامی برادران و کسانی که در مقابل چنین جنایت های بی شرمانه ای سینه سپر کرده اند، تقدیر و تشکر می کنیم و بار دیگر تاکید می کنیم که تنها راه مقابله با چنین اقدامات و جنایت های خودسرانه ای از سوی صهیونیست ها، حضور گسترده در این مسجد مبارک است.

«موشی فیگلین» عضو کنست صهیونیستی دیروز دوشنبه برای نخستین بار از سال 1967 در تلاش بود تا همراه با شماری از افسران و عناصر پلیس رژیم صهیونیستی وارد مسجد مبارک الاقصی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها