کد خبر: ۱۱۸۰۹۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
پادشاه ۳۶ ساله رم با ثبت رکورد گلزنی، هم در فهرست بهترین‌ها قرار گرفت و هم نام خود را ماندگار کرد.

به گزارش598، به نقل از خبرگزاری فارس، هفته بیست و هفتم لیگ فوتبال ایتالیا با انجام 10 دیدار پیگیری شد که در آن عملکرد برخی بازیکنان بیشتر از سایرین به چشم آمد. در زیر به بازیکنان منتخب این هفته اشاره می‌شود.

 

دروازه‌بان:

جیان لوییجی بوفون (یوونتوس)

در دیدار با ناپولی یک بار دیگر شیرجه‌های استثنایی خود را به نمایش گذاشت. مارک همشیک و لورنزو اینساین بازیکنانی بودند که با نمایش عالی بوفون در چارچوب دروازه بیانکونری ناکام ماندند.

 

مدافعان:

نیکولو چروبین (بولونیا)

عملکرد بدون نقص او در خط دفاع بولونیا در دیدار برابر کالیاری تیمش را به پیروزی پر گل 3 بر صفر برابر این تیم رساند.

جورجیو کیه‌لینی (یوونتوس)

با ضربه سر تک گل تیمش برابر ناپولی را زد و در تمام مناطقی که باید، حضور داشت. ادینسون کاوانی را اسیر خود کرده بود و یکی از شوت‌های سنگین مارک همشیک را نیز بلاک کرد.

السیو رومانولی (رم)

وقتی فرانچسکو توتی در مورد او گفته طی چند سال آینده به یکی از بهترین مدافعان میانی تبدیل خواهد شد، بدون شک خیلی بازیکن خوبی است. او این موضوع را با گلزنی در نخستین دیداری که در ترکیب نخست قرار گرفت نشان داد.

سفیر تایدر (بولونیا)

در روزی که این بازیکن 21 ساله به تیم ملی الجزایر دعوت شد و آسیب دیدگی خود را نیز پشت سر گذاشت، گلی را وارد دروازه کالیاری کرد که هیچ دروازه‌بانی نمی‌توانست آن را کنترل کند.

 

هافبک‌ها:

مارک همشیک (ناپولی)

برای تیم حریف یعنی یوونتوس دردسر‌های زیادی ایجاد کرد و پایه اصلی بسیاری از حمله‌های تیمش بود. شایسته به ثمر رساندن 2 گل در دیدار تیمش بود ولی با دفع توپ‌های بوفون ناکام ماند.

الساندرو دیامانتی (بولونیا)

بهترین بازیکن میدان شناخته شد. بسیاری گلی که او به ثمر رساند را نیز بهترین گل هفته می‌دانند.

ماتیا دی سیلیو (میلان)

فضای سمت چپ خط هافبک میلان را خیلی خوب کنترل کرده بود. سانترها و دریبل‌های او بازیکنان لاتزیو را از دور خارج کرد تا روسونری با 3 گل حریف را شکست دهد.

فرانچسکو توتی (رم)

پادشاه رم گل نخست دیدار را زد و رکورد 225 گل در کالچو را به نام خود ثبت کرد. نمایشی که او در دیدار برابر جنوا ارائه کرد، مختص بازیکنان هم‌دوره‌ای او است.

 

مهاجمان:

جیامپائولو پاتزینی (میلان)

نمایشی خیره کننده و به ثمر رساندن 2 گل از 3 گل تیمش. گل نخست را بسیار عالی وارد دروازه حریف کرد و گل دوم را نیز با شوتی سرکش از فاصله 20 متری به تور چسباند.

رودریگو پالاسیو (اینترمیلان)

2 گلی که زد موجب شد تا نرآتزوری در ثانیه‌های پایانی پیروز میدان باشد. حفظ توپ و پاس‌های او در نیز بی نقص بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها