کد خبر: ۱۱۸۳۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
درپی انتقاد مراجع عظام؛
نماینده نجف آباد از تصمیم امضاکنندگان طرح ساماندهی تعطیلات کشور برای پس گرفتن طرح مذکور از هیات رئیسه مجلس به دلیل انتقادات وارده از سوی علما و مراجع تقلید خبر داد.
به گزارش 598، ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر اظهار داشت: پیش از این به دلیل تعطیلی زیاد در کشور و آسیب های آن به تولید و همچنین تبعیض هایی که به دنبال این تعطیلی ها برای بخشی از کارگران و کارمندان پیش می آید، طرحی برای ساماندهی و کاهش تعطیلات کشور تهیه شد.

وی گفت : به دنبال انتقاداتی که از سوی علما و مراجع تقلید مطرح شد امضا کنندگان طرح تصمیم گرفتند پس از بازگشت از حوزه های انتخابیه در اولین روز کاری مجلس این طرح را از هیات رئیسه مجلس پس بگیرند.

به گزارش مهر،  این طرح که با 16 امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شده است در نظر داشت روز از تعطیلات کشور را کم کند.

حذف تعطیلی روز 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت، یک روز از تعطیلات رسمی عید نوروز، 12 فروردین‌ماه روز جمهوی اسلامی ایران ، 15 خردادماه و تعطیلی شهادت امام رضا (ع) فقط در مشهد و شهادت حضرت زهرا (س) و امام جعفرصادق (ع) نیز فقط در قم پیشنهادات مطرح شده برای کاهش تعطیلات در این طرح است که 9 اسفند ماه اعلام وصول شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها