کد خبر: ۱۱۸۸۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
کاربران سایت محبوبترین سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را بعنوان محبوبترین کاندیدای احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه 598، سایت محبوبترین در اقدامی جالب ضمن ذکر نام و بیوگرافی 36 کاندیدای احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری از کاربران خود خواسته است تا به محبوبترین کاندیدای مدنظر خود رای دهند.

در این بخش سایت محبوبترین تا کنون سرلشکر حاج قاسم سلیمانی با 823 امتیاز اول؛ دکتر سعید جلیلی با 756 امتیاز دوم؛ حجت الاسلام سید حسن خمینی با 679 سوم؛ دکتر کامران باقری لنکرانی با 635 امتیاز چهارم؛ غلامحسین الهام، آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ دکتر علی اکبر ولایتی؛ محمدرضا عارف و مهدی چمران نیز از دیگر چهره هایی هستند که در جایگاه بالاتری نسبت به سایر کاندیداهای احتمالی از سوی کاربران قرار گرفتند.

شیوه امتیاز دهی در این سایت به اینصورت است که در کنار تصویر هر چهره، چند ستاره درج شده است که کاربران باید با کشیدن موس خود بر روی آن ستاره ها و کلیک زدن بر تعداد ستاره های زرد شده به کاندیدای محبوب خود امتیاز دهند. اگر یک ستاره زرد شده را کلیک بزنند؛ یک امتیاز محسوب می شود و اگر 4 ستاره را کلیک بزنند؛ چهار امتیاز برای آن فرد محسوب می شود. به چهره های برتر 5 ستاره می توان امیتاز داد.

اسامی چهره ها بر اساس حروف الفبا تنظیم شده اند و 9 نفر از چهره هایی که بیشترین امتیاز را گرفتند در جایگاه ویژه و بالا قرار می گیرند.

شما نیز برای رای دادن به کاندیدای محبوب خود اینجا کلیک کنید!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۳ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۱۳۷
۳۷
حلیلی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها