کد خبر: ۱۱۹۱۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان ها، معضلات فرهنگی و بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:



* شنیده های ما حکایت از حضور یکی از استانداران تازه برکنار شده دولت دهم در جمع مسئولین ستاد انتخاباتی منطقه ای محمد باقر قالیباف را دارد . این استاندار که گلایه های فراوانی را در زمان برکناری اش نسبت به دولت بیان داشته بود با حضور در جمع های انتخاباتی، به دنبال کسب اعتبار برای حضور در دایره مدیران دولت بعدی می باشد.

* اخیرا مشاهده شده است که برخی از مراکز کتاب فروشی در تهران که بیشتر کتب خود را به موضوعات سیاسی اختصاص داده اند اقدام به فروش کتابی با عنوان "در دامگه حادثه" که مجموعه گفتارها و خاطرات پرویز ثابتی "مدیر امینت داخلی ساواک" با محوریت موضوعی در تحریف تاریخ انقلاب اسلامی می باشد در میان سایر کتاب های خود می نماید. این کتاب که در خارج کشور جمع آوری و تنظیم گشته است هم اکنون به راحتی در کتابفروشی های تهران قابل دسترس می باشد.

* اخبار رسیده حکایت از شکایت شرکت رایتل از گردانندگان سایت سراب رایتل که با محوریت نقد فرهنگی اپراتو سوم همراه اول راه اندازی شده بود دارد. به همین منظور برخی از نویسندگان و منتقدین رایتل به پلیس فتا احضار شده اند.

* ارسال برخی پالس های از برخی فعالین سیاسی سیستان و بلوچستان در چند هفته اخیر به خارج از کشور درباره ابراز نگرانی برای از بین رفتن هویت و نام بلوچستان! و سکوت برخی مسئولین مرتبط در مواجه با خبرسازی های فراوان راجع به زندانیان در استان سبب فعالیت بیشتر سرویس اطلاعاتی فرانسه در این خصوص شده است.

* در روزهای گذشته لوح فشرده ای به صورت گسترده در میان اعضای ستاد قالیباف در سراسر کشور توزیع شده در در محتوای این سی دی به اعضای ستاد آموزش می‌دهد که چگونه با سوالاتی که در مورد قالیباف مطرح است باید برخورد کرد. در بخش‌هایی از این لوح پاسخهای سلبی و تهاجمی تهیه شده است. این سی‌دی که حاوی متن، پاورپوینت، تصویر و ... است به آموزش شیوه پاسخ‌گویی به مخاطبین بر اساس روانشناسی مخاطب پرداخته است.

* در روزهای گذشته جمعی از گردانندگان یکی از سایت های خبری کشور در دیداری که با شیخ یوسف صانعی داشته اند که در این دیدار ایشان به تحلیل برخی از مسائل سیاسی و داخلی کشور پرداخته است. شیح یوسف صانعی در این دیدار سخنان کنایه آمیزی را در خصوص مقامات عالی رتبه نظام بیان داشته اشت.

ایشان در قسمتی از سخنانشان اظهار داشته است: " ... امام شخصیتی بود که حاضر نبود یک ذرّه به کسی بی احترامی بشود به روحانیت اصیل بی احترامی بشود.منتها شما وضع امروز را مشاهده می کنید که به چه صورت است... "

مخاطبین گرانقدر می توانند اخبار شهر و استان محل زندگی خود را برای درج در بخش سوژه های خبری پایگاه 598 به آدرس ایمیل  info@598.ir  ارسال نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد تقي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۴
۴
با سلام
در خصوص يوسف صانعي بايد بگوي اين اقا در زماني كه دادستان كشور بود در جلسه اي اين اقا حضور داشت كفت بود كساني كه اين انقلاب و امام را قبل ندارد با اسيد تهير ميكنم اين جلسه كه در شهرستان بابل بود ايت الله كريمي در اين جلسه حضور داشت حال كه اين اقا بايد با اسيد تهير كرد
پاسخ
عبداله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
اولاایت اله صانعی دوما فکر میکنم تطهیر منظرتان است .در سوما اگر اشتتباهی برای اقای صانعی متصور باشد این است که زمانی که همه در اجتهاد اقای خامنه ای ... داشتند او اولین نفر بود که تایید کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۳
نکنه منظورش از روحانیت اصیل خودشه؟!!!!!!!و نکنه رهبر از توهین به روحانیت اصیل دفاع میکنه؟؟!!!!!!!
پاسخ
سارا
CANADA
۲۱:۲۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱
به وب امواج سیاه یه نگاهی بکنید شاید مفید باشه
پاسخ
سلطانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱
اون استانداره استاندار قبلی باختران نیست ...
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱۹
همه چی آرومه...
هیچ کس مشکل نداره غیر قالیباف!!!!!؟؟؟
هنوز هیچی نشده تخرب رو شروع کردید!
پاسخ
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
بابا شماها که قبلا توی ستاد احمدی نژاد بودید ، کلا هرکی شهردار بشه شماها میرید ستادش دیگه؟؟! به بر و بچه های شهرداری سلام برسون بگو قالیباف انسان شریفی است ولی رئیس جمهور بشو نیست! خودتان را هم با رصد سایت ها خسته نکنید!!!!
جدیدترین اخبار پربازدید ها