کد خبر: ۱۱۹۲۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
آیت الله ممدوحی:
عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه جامعه مدرسین و جامعه روحانیت هریک جداگانه برنامه های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری دنبال می کنند، گفت: تاکنون جامعه مدرسین با کاندیداهای مختلف تماس و رایزنی هایی برای وحدت داشته است؛ اما آنان حاضر به کناره گیری از انتخابات نبودند.

به گزارش 598، آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد فعالیت ها و برنامه های جامعیتن برای انتخابات ریاست جمهوری و آنچه از آن به عنوان منشور 30 ماده ای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نام برده می شود، اظهارداشت: تاکنون جامعیتن با یکدیگر هیچگونه نشست مشترک نداشته اند و هریک برنامه های خاص خود را برای انتخابات دنبال می کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تصریح داشت: تاکنون نمایندگانی از طرف جامعه روحانیت مبارز با نمایندگانی از جامعه مدرسین دیدار داشته اند و ممکن است در پایان جامعتین به نقطه نظر مشترک برسند اما تاکنون با یکدیگر پیرامون انتخابات 92 نشت و برنامه مشترک نداشته اند.

وی با تاکید بر حضور جامعیتن و تلاش آنان برای وحدت در جریان اصولگرایی گفت: قطعا جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم باید در انتخابات نقش داشته باشند اما جامعه مدرسین تا خود در مورد فردی به تشخیص نرسد در این زمینه اقدامی انجام نخواهد داد.

ممدوحی، همچنین با اشاره به تلاش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای وحدت در جریان اصولگرایی و کاهش کاندیداهای مطرح شده در این جریان ، خاطرنشان کرد: تاکنون جامعه مدرسین با کاندیداهای مختلف تماس و رایزنی هایی برای وحدت داشته است ؛ اما آنان حاضر به کناره گیری از انتخابات نبودند.

عضو خبرگان رهبری، انتخابات 92 را انتخاباتی پرشور توصیف کرد و گفت: در انتخابات پیش رو مردم نیز در لبیک به ولی فقیه خود حماسه ای همچون یوم الله 22 بهمن امسال می آفرینند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها